2016. február 29., hétfő

Durvul a helyzet

Egyértelmű volt, hogy a határozatot nem fogja átvenni a postán, így viszont nem történik semmi, és hiába írtam neki többször is a héten, hogy mire lenne szükségünk, nem reagált semmit, hogy mikor vehetjük egyáltalán át. Szerdán már jeleztem, hogy megvan a határozat, ami szerint át kell adja a kulcsokat, innentől kezdve nem reagált, csak csütörtökön annyit, hogy majd ha kijut ........ -ra.
A gyereknek se válaszolt már, hogy mikor hozhatja el a sulis cuccait.
Ma reggel így mentem a helyi postára, megkérdeztem, hogy mikor dobták be az értesítőt - 24-én - tehát azt már ő 24-én a kezében tartotta, mivel aznap még láttuk az Anyjánál, ment a szokásos ebédre.
A hivatalos levelet 10 nap után küldik majd vissza, legkorábban 8-án, utána új kézbesítés, még jó, hogy jóban vagyok velük a postán.
Utána irány a PolgHiv, ahol az ügyintéző Hölgy végül elmondta, hogy telefonon annyit tudott meg az exemtől, hogy nem jár .....on mert műteni fogják és vizsgálatokra jár. Mondom, ez nincs kizárva, de azért ez nem egy olyan volumenű műtét, ami miatt most a vizsgálatok idején egyáltalán nem fog kijönni, meg hát már ismerem.
Mentem is innen egyből a házhoz, mivel még pénteken beraktam a kérésének megfelelően 2 db ollót papírba csomagolva ami az Övé és jeleztem is neki írásban. Természetesen az ollók nem voltak a postaládában, vagyis kivette péntek délután óta.
Sebaj, hívtam Anyukáját, hogy hogy van az exem, hallom megy műtétre, úgyhogy Anyukától meg is volt az infó, hogy majd igen megy, de csak pénteken volt vizsgálaton és ma megy hozzá délután. Hurrá.
Egyből jeleztem az ügyintéző Hölgynek, mondtam, ott leszek .....-on és nézem az Anyukája háza előtt mikor érkezik (legalább valami fotó legyen, hogy abszolút nem együttműködő és hazudik). Vártam, de semmi, végül megelégeltem és elmentem gyorsan a kisboltba tejért, amikor is a ház háta mögötti kis utcában (mindig a főúton szokott parkolni) megláttam a kocsiját (nem is értem hogy nem jutott eszembe).
Beparkoltam én is, vártam, jött is hamar, amit fel is vettem videóra.
Beszállt a kocsiba, gyorsan beálltam keresztbe, hogy ne tudjon kimenni, közben hívtam volna az ügyintézőt, hogy mi legyen. Pechemre nem vette fel a telefont.
Ex közben dudált folyamatosan, én kiszálltam, próbáltam beszélni vele, hogy mikor adja ki a cuccaimat, de csak ordította a magáét, hogy álljak félre a kocsival. Nem álltam ...még.
A telefont hiába csörgettem sajnos; ex közben beletolatott a kocsimba, pedig egyértelmű volt, hogy onnan ő nem áll ki. Végül csak félreálltam, jobb híján, aztán nagy lendülettel kihajtott és el is húzta a csíkot idegesen.
Abban a pillanatban jött hozzám egy férfi, mutatta az igazolványát, hogy rendőr és kérdezte, hogy ki az az úr. Azt hittem először, hogy engem akar lecseszni, hogy miért álltam keresztbe, de aztán kiderült, hogy amikor én már lejjebb gurultam, akkor az ex a kiállásnál meghúzta a mellette lévő kocsit és elhajtott. Emiatt köteles jelenteni az esetet. Ki is jött a helyi rendőr - aki az egész sztorit is ismeri, mert ő vette fel az összes jegyzőkönyvet meg ő szokott segíteni a helyi PolgHiv dolgozóknak ha ki kell vonulni. A másik kocsiban nagy kár nem keletkezett, de otthagytak neki egy cetlit, ha akarja, feljelentheti majd ő.
Itt végül is ennyi történt, mentem a gyerekekért a barátainkhoz, akinek szóltam, hogy SOS vigye már el magával az övéivel együtt mert action van.
Mire felértem és elmeséltem a sztorit, jött az üzenet ex-től, hogy a személyes holmijaimat kirakta a kapu elé (!!!), menjek érte, és a teraszon lévőket is vigyem el a héten (azt nem tudom hogyan, ha a  kapun nem tudok bejutni).
Nosza, irány a PolgHiv megint - szegényeket úgy sajnálom, mert biztos már hülyét kapnak tőlem - hogy mi legyen. Végül annyira rendesek voltak, hogy fogták magukat és a rendőrrel együtt kijöttek a helyszínre, abban a reményben, hogy ex ott lesz - hiszen pár perccel előtte rakta ki a cuccaimat - de hát nem volt szerencsénk, mert ex a telót kikapcsolta, ahogy nekem elküldte az üzenetet, és onnantól kezdve elérhetetlen volt. A rendőr igy is többet tett, mert bemászott a kapun, de hát a házban simán el lehet úgy rejtőzni, hogy kintről semmi sem látszik.
Innentől kezdve sajnos marad a hivatalos út, mindenesetre minden dokumentálva van, a cuccaim kint voltak a sárban (ráadásul csupa olyan, amire éppen nincs szükségem), ami szintén nem volt jogszerű.
El nem tudom képzelni, hogy gyűlhet ennyi düh egy emberben, miközben a hangfelvételen amit ma készítettem, is csak annyit kértem, hogy írjon egy papírt, hogy elhozhatom a személyes cuccaimat, mire csak azt ordibálta, hogy álljak el és magára csapta és bezárta a kocsit.....

És én ezzel az emberrel húztam le tizenévet .......

2016. február 26., péntek

Húzza az időt....

Elvileg meg kellett kapnia az értesítőt (postai), hogy "valami" érkezett a PolgHivtól, meg már én is jeleztem emailben (amire nem reagált), hogy megjött a határozat, de most - jól ismerve már az összes technikáját - agyal ezerrel, hogy húzhatná az időt, hogy mégse kelljen beengednie a házba.
Ez most még akár jól is jöhetne majd később a bírósági tárgyaláshoz, de még mindig csak egy pár cipőm van nálam, ami kezd kissé zavarni, és mindig van valami ami kéne, de most ugye nem jön a saját háza felé sem, hogy azt mondhassa, máshol volt dolga azért nem tudja átvenni a levelet sem. A telefont sem veszi fel, ha nem ismerős keresi.
Ha vissza is küldik a postán nem kereste címszóval a levelet, a másodikat már kézbesítettnek vélelmezik akkor is, ha azt sem veszi át, utána meg elég sokba fog fájni ez a mutatvány, de ez már nem az én problémám.
Mondjuk azt nem tudom, hogy fogják megoldani a kényszerzárcsere költségének rendezését, mert bankszámlája nincsen, konkrétan semmi nincs a házon kívül a nevén, ami megterhelhető, keresete sincs. Anyuci bankkártyáját használja, autó a barátnő nevén, amit Anyuci fizetett ki. Biztos ami biztos, ha a ház is ugrik egyszer és viszi a bank, akkor moshatja kezeit, hogy semmije sincs; még örökölni sem fog, mert Anyuka lakása az unoka nevére lett vásárolva, a banki megtakarítást meg az ex már elég szépen lenullázta.....


2016. február 23., kedd

Első siker

Ma megkaptam a határozatot, hogy helyt adtak a panaszomnak a birtokvédelmi eljárás ügyében (elég egyértelmű volt azt mondta az ügyintéző). Az ex-nek még a 3000 Ft-ot is vissza kell fizetnie, amitől sokkot fog kapni. Bíróság útján fellebbezhet, az újabb 21000 Ft lesz (ha belevág). A kulcsokat át kell adnia a hatóság előtt, amivel szabad bejárásunk lesz a házba.

Szerintem odalesz az örömtől ;-)

2016. február 22., hétfő

Nem egyszeri eset...

hogy az ex-nek nem megy a "válás", mint az a héten kiderült.

Óriási hibám - nyomozónak vagy pszichológusnak kellett volna állnom -, hogy addig megyek-keresek-kutatok, míg össze nem áll a kép. Visszamegyek a gyerekkorba is, hogy kivel milyen volt a kapcsolat, elemzek, próbálom megfejteni a történéseket.

Dupla kényszer most, hogy ráadásul semmi sem úgy volt ex múltjában, ahogy azt elmesélte.

Volt egy nagy szerelme, aki miatt a családját elhagyta anno, abból a sztoriból sem igaz a fele. Részigazságok vannak. Egy az egyben projektált. Kivetítette a nőre azt, amilyen valójában ő volt. Persze fel lehet tenni a kérdést, hogy miért a nőnek hiszek, de mivel az ex annyiszor hazudott a szemembe, meg már a gyereknek is, hogy kétségem sem fér hozzá, ő a hunyó. Ráadásul a volt feleség és a volt nagy szerelme állítása legalább összepasszol, mint két puzzle darab.

Míg én annyit tudtam, hogy a volt szerelme megcsalta és ő két évig várt rá türelmesen és építgette a nő házát úgy, hogy az közben más ágyában érezte jól magát, addig a valóság az volt, hogy a nő szakítani akart, ex nem; annak lelkiismeretfurdalása volt, hogy ex-nek nincs hova menni ezért hagyta még egy ideig a házában lakni, majd amikor eltelt 6 hónap és ráadásul bekattant és szélsőségesen kezdett viselkedni (pont ezekkel a szavakkal írta) akkor kidobta. Ez így jogos. Passzol is, hogy utána vmi mondvacsinált okkal próbált visszamenni a volt családjához (mivel nem volt hol aludnia).

Ahogy a tárgyaktól, ő az emberektől sem tud megválni. Ez valami különös birtoklásérzés lehet, én nem így működöm, nem is értem. Neki egy mezei 1 Ft-os csavar elvesztése is óriási fájdalmat okozott. Először jön a kétségbeesés, kapálózás, jaj mennyire szeretlek, nem tudok Nélküled élni, stb. A következő fázisa az, amikor megpróbálja belebeszélni a szeretett alanyba, hogy őt senki más nem fogja úgy szeretni, mint ő és amúgy is csak "arra" kell neki. Amikor ezek nem jönnek be, akkor kezdődik a durvulás. A langyos pocsolya időszakát még viszonylag jól viseli; amíg úgy tűnik, mintha nem lenne semmi. Ez nálunk is így volt. Meg volt győződve róla, hogy ott fogom hagyni az Újat, mert én ilyen vagyok (?!). Aztán, amikor a gyűrű lett, na onnan kezdett beindulni, akkor már állandósultak a piszkálódások. Nyilván addig még legalább egy minimális remény volt, legalábbis az irományok alapján ez jött le "meg fogod bánni" "rosszul döntöttél", stb.

Az, hogy iszonyú féltékeny és nem érti, miért és miben jobb a másik, az egyértelmű.
Egyértelmű jele, hogy amikor ominózus napon belépett a szobába, az volt a kb. 4.mondata, hogy odament hozzá, megfogta az arcát és gúnyosan annyit mondott: "Szóval Te vagy az". Normális ember abban a helyzetben tuti nem ezt csinálta volna, ahogy már az is egyértelmű, hogy ő minket provokálni akart, hogy mi támadjunk. Ehelyett Párom annyit mondott nyugodtan, hogy "igazad van". Ettől összezavarodott.
Meg azon lovagolt, hogy hogy hívják. Mintha ez nem lenne teljesen mellékes.
Ha szeretné a mostani párját, akkor nem velünk foglalkozna és nem így.
De meg is írta anno, hogy szerinte akkor történne nálam változás, ha féltékennyé (???!!!) tudna tenni, akkor visszamennék hozzá.
Ebből is látszik, mennyire nem ismert meg 13 év alatt.

2016. február 17., szerda

Meglepetés

Ma azt mondta a fiam tanítónője, hogy a fiam teljesen felszabadult, megnyugodott, igazi kis kópé lett. Korábban sokszor jelezték, hogy túl csendes, zárkózott, visszahúzódó.

Mit ne mondjak, meglepődtem, ugyanakkor ez abszolút jó hír.....:-)

Egyelőre nem érdeklődik az Apja iránt, sőt, legutóbb köszönni sem akart neki ( én nem láttam, Apukám mesélte). Telefonon sem keresi az Apja.
Azt hiszem, neki megváltás volt az elköltözés.

A lányt Állatkertbe akarta hívni (tegnapelőtt még szutyok idő volt, csak lestem). Meg is jegyezte a nagy ded, hogy "Apa most a pénzét veti be" (illetve az anyjáét). Fura, mert nyaralás alatt egy fagyira sem futotta, sőt, a havi bérletbe sem volt 600 Ft-ja. Névnapra és szülinapra sem szokott leesni  még egy tábla csoki sem, viszont Karácsonyra leszedte a falról a két képkeretet, amit kiürített és becsomagolt ajándék gyanánt.....utólag azzal védekezett, hogy bezártak a boltok hamarabb. Sosem értettem, hogy miért  december 24-én 12 órakor kell ajándékért rohanni.....

2016. február 15., hétfő

Saját maga ellen....

Szerdán felhívtam a rendőrséget, hogy tudnának e valamit javasolni annak érdekében, hogy a holmijainkból elhozzunk valamit. Szerencsére nagyon segítőkészek voltak, így kiderült, hogy van egy olyan lehetőség, hogy a helyi jegyzőtől az ember birtokvédelmet kér, hiszen aki életvitelszerűen tartózkodik valahol, azt nem lehet csak úgy kirakni.
Még aznap délután ki is mentem velük együtt helyszínre, persze nem volt otthon. Felhívták telefonon - csoda hogy felvette -, hogy szeretnének beszélni vele, mire közölte, hogy nincs otthon. Amennyire ki tudtam venni, kb. azt mondhatta, hogy majd bemegy ő az irodába, de ugye helyszíni szemlét kellett tartani, igy az ügyintéző Hölgy (aki amúgy egy rendkívül talpraesett, karakán teremtés) határozottan kitartott, hogy márpedig másnap be akar menni.
Meg is beszéltük, holnap ugyanakkor ugyanott. Még nem volt ott, igy a Hölgy mondta nekem, hogy előzőleg már aznap is beszéltek, ahol az exem közölte vele, hogy én nem mehetek be a házba. Ehhez képest persze a kapuban már egy szót sem szólt, igaz, volt velünk egy polgárőr is felfegyverkezve :-)
Bent meghallgatták az embert, kikérdezték, mert a lényeg ugye az volt, hogy elismeri -e, hogy mi előtte életvitelszerűen ott éltünk.
Egy teljesen zavarodott, az összes eseményt jobbra-balra kavaró ember beszélt. Oké, hogy nem emlékszik valaki hajszálpontosan a dátumokra, de néhol 10 éveket ugrott az időben; amit aztán hol korrigált hol nem; 2003-ban rohangált a gyerekekkel  fent a ..... Ausztriában, csak egy példa (2009 helyett, mert 2003-ban született csak az első). Gyakorlatilag egy mondatot nem tudott elmondani egyben, hibák és öööööööö nélkül. Most már tudom én pontosan, hogy azért nem akarta hogy ott legyek, mert akkor nem tudná teletűzdelni hazugságokkal, így azért majdnem úgy mondta el a 13-15 évet, ahogy volt (igaz, hogy arra a részére senki sem volt kiváncsi jelen helyzetben, hogy hogyan és miként romlott meg a kapcsolat, az majd a Bíróság dolga lesz.
Annyit azért megjegyzett a Hölgy, hogy úgy látja, nagyon sok a probléma itt, nagyon sok a sértettség és konfliktus, ennek megítélése azonban nem az ő tisztje, neki csak ebben az egy konkrét esetben kell eljárnia és az vizsgálni, hogy a kirakásunk előtt ott éltünk-e illetve hogy kényszer hatására mentünk el. Persze utóbbira azt mondta az ex, hogy önként mentünk el, de a Hölgy is próbált rávilágítani, hogy ennek elég sok tény mond ellent. Mindegy, bekérik a rendőrségi jegyzőkönyvet is, ami alapján egyértelmű lesz, hogy még maguk a rendőrök is azt mondták, mennünk kell, mondván, sem bejelentve nem vagyunk, sem tulajdonjogunk nincs.
Még két érdekes momentum volt a kihallgatáson. Az egyik, amikor a Hölgy azt ecsetelte, hogy ha olyan határozat lesz, hogy jogos a mi igényünk, akkor neki vissza kell engednie minket a házba és korlátlan bejutást biztosítania. Erre elkezdett "alkudozni", hogy majd ha csörgünk telefonon vagy dudálunk (mert csengő sosem volt), akkor beenged. Mondja a Hölgy, ez nem így működik, szabadon be kell jutnunk, mert mi van, ha nincs otthon, ha külföldön van, ha bármi okból nem érjük el. Erre kijelentette az ex, hogy akkor majd 24 órás portásként fog üzemelni (nem akarok belegondolni, hogy miket gondoltak magukban :-) ), és láthatóan képtelen volt felfogni, hogy ez így nem fog működni.
A másik, amikor saját maga ismerte el, hogy úgy hívta fel a 112-öt akkor éjjel, hogy "Felszólítsam vagy lelőjem?". Mentségére hozta fel, hogy más is így reagálna hasonló helyzetben, amire azért a rendőr elmondta, hogy ilyet nem lehet mondani és amúgy is, saját maga ellen beszél.

Próbálták megértetni vele, hogy de hát mindkettőnknek van kapcsolata, szimultán, mindketten tudtunk róla, mi a gond így, de egy nárcit meggyőzni úgysem lehet, neki mindig igaza van és mindenki más hülye.
A mi történetünket is úgy próbálta beállítani (finoman, bár néha elhangzottak szavak, amiket a helyében én nem mondtam volna), hogy ő aztán mindent megtett, de én nem akartam vele kapcsolatot. Ennek némileg ellentmondanak azok a tények, hogy pont én voltam az, aki még az utolsó pénzén is repjegyet vett neki, hogy együtt legyünk és valamennyire összefogja a családot - de ez is a Bíróság dolga lesz már.
Elhangzott az is, hogy lemásoltam a winchestere tartalmát, meg töröltem dolgokat - én ezt el is ismertem aztán a Hölgynek, aki amúgy is felhívta rá az ex figyelmét, hogy ezzel a problémájával Bíróságra menjen, mire az ex meg közölte, hogy nem fog  - mire én négyszemközt azért elmagyaráztam a Hölgynek, hogy nem fog a Bíróságra menni, mert akkor sajnos egy oda-vissza pert indíthatnánk egymás ellen, ő ugyanis  kimásolta a teljes skype beszélgetéseimet, adatkábelen keresztül leszedte a fotókat, sms-ket, meg térképadatokat a telómról, szintén átmásolta a vinyóm tartalmát és pechére mindezt jóval előbb, hogy én tettem volna (minden megvan nekem is). Amit töröltem, az meg rólam készült és privát, pont.

A következő, amit nagyon nehezményezett, az az, hogy én megkerestem régi barátait, ismerőseit, akiknek elmeséltem a sztorinkat, meg "lejárattam" őt. Én a régi ismerőseiből nagyon-nagyon keveset ismertem, akiket meg igen, azokhoz egy időben közösen jártunk. Gyakorlatilag egy házaspárról van szó, akik nem voltak sokkal jobb véleménnyel az exről, mint én, és mivel már jócskán kiderültek hazugságok a múltból, pusztán ennek próbáltam utánajárni. Mellesleg ők voltak azok, akik először mondták ki nekem, hogy "mindig a nők tartották el".... és mesélték egy-két sztorit, ami szintén a nulla empátiájáról tett tanubizonyságot.

Egy volt "majdnem" barátnővel szoktam még néha váltani emailt, de pl. őt ő maga javasolta, hogy keressem meg és kérdezzek rá, hogy volt e köztük valami, utána kezdtünk el beszélgetni. Az már nem is érdekelt, hogy volt e vagy sem, mindenesetre itt is csak az érdekes, mennyire másképp hangzott el a sztori felém és felé, majd ebből aztán a kettejük közötti baráti kapcsolat vége lett, miután némi kritika érte emberünket.

A kívülálló pont azért nem érti az egészet - és így jogos, hogy azt sem, én mit és miért cselekedtem - mert mindenki más felé egy ilyen ember a tökéletes ellenkezőjét mondja, mint amit neked a szemedbe. A pech az volt, hogy míg az első feleségét Ő maga hagyta el, a többi barátnő meg otthagyta, mert nem akartak vele kínlódni,  addig én voltam csak olyan hülye, hogy megoldást próbáltam keresni illetve megértetni, hogy gond van. Na, ilyen nincs. Amúgy ezt a mai napig nem tudom igazán még én sem felfogni, de a szakirodalom szerint akiben csak egy kis empátia is van, az nem tudja levetni ezt a "szemüveget", és anélkül érteni a helyzetet, amitől persze én is úgy éreztem, hogy úristen, mit nem lehet ezen az egyszerű képleten érteni?? Ilyenkor tehetetlenségében az ember az ismerősök felé fordul és valóban, egyfajta "önigazolást" keres, hogy nem ő hülye (gázláng jelenség, ha valakinek ez mond valamit) Szerencsére annyira sosem voltam azért "beindulva", hogy valótlan dolgokat állítsak róla; csak hát ő nem tudja, hogy minden szavát és minden "gondolatát" ismerem, megvan írásban, így amire azt állítaná, hogy hazugság, azt elő lehet venni, és be lehet mutatni, hogy hát figyelj, itt és itt nem ezt írtad......Saját szavaival lehet szembesíteni.

Akárhány irodalmat, szaklapot, bármit olvasok ebben a témában, nincs "orvosság" sajnos. Kb. olyan, mint 200 km/h-s széllel szemben menni - ESÉLYTELEN.

2016. február 9., kedd

Unatkozik a nárci

Nagyjából borítékolható volt, hogy néhány nap után nem fogja bírni az otthoni csendet, hiszen nincs kit szekálni, úgyhogy ma kaptam is tőle egy SMS-t (egyéb helyeken ugyanis le van tiltva) "Egyébként nem én marketingelek ellened, hanem Te"

Persze ezekre nem reagálok, nem is szabad, attól nyilván felmegy benne a pumpa és keres mást, akit piszkálhat.

Ma beadtam a papírokat a Bíróságra is, 30 napon belül kapok választ, azt ígérték.....Azt hiszem, iszonyúan meg fog lepődni, amikor megkapja ő is a keresetlevelet, mert borítékolom, hogy nem számol vele, hogy megteszem ezt a lépést és  csak a levegőbe vagdalkozom....

Hát nem :-)

2016. február 8., hétfő

A nárcisztikus bűbájos énje

Ma természetesen elmentem megtettem a feljelentést a rendőrségen, utána pedig irány a bíróság, ahol elmondták a teendőket. Eközben eszembe jutott persze, hogy egy csomó fontos papír még bent maradt a házban, ezért mivel arra hajlandó volt, hogy Apukámat beengedje pakolni, felhívtam hát, hogy kérdezzen rá, mehet-e. A végén jól elbeszélgettek (nem hallottam), aztán a végén már épp engem kezdett letolni, hogy de hát a J azt mondta, hogy ő békés úton szeretné rendezni, nem is ért engem, meg hogy ő semmiféle akadályt nem gördít az utamba, menjek békével a gyerekekkel. Na, itt elszállt a búrám, aztán gyorsan megmutattam ominúzus blogot, hogy igen, ez a tipikus reakció. Mások előtt bűbáj. DE! Kérdeztem Apámat, szerinted miért nem akarja, hogy akkor ezeket a részleteket a békés megoldással, hárman együtt rendezzük, ergó némileg szembesítsen bennünket?? Ja mondom, na látod, azért, mert tudja, hogy akkor 0 esélye van. Akkor már nem tud kedvére hazudni, mert ő egyáltalán nem a szemrebbenés nélkül hazudozók táborát erősíti, ellenkezőleg. Minden hazugságnál lebukik.
A jegyzőkönyvbe - szerencsére jó alaposan kikérdezett a rendőr főtörzs - minden belekerült sürítve a 15 évből, mettől laktam/tunk ott, meddig tartott az élettársi kapcsolat - itt kapásból bele fog futni a saját maga által tett kijelentéseibe. Történt ugyanis,  hogy tavaly pontosan március 7-én kiment egy ingatlanos értékbecslő (azért időzítette így, mert tudta hogy én akkor pont nem  leszek) és aznap este közölte velem a lányom, hogy eltűnt Apa pénztárcája. Szerencsére (vagy neki inkább sajnos), a fontosabb dátumokat mindig megjegyzem. :-) Rá egy hónapra, Húsvét előtt jelentette be a rendőrségen, hogy vásárolni volt, ahol vszínű zsebesek ellopták a pénztárcáját (övtáskát hord mindig, no comment :-) ). Manapság adnak egy ilyen információs papírt, Áldozatsegítés vagy milyen címszó alatt, ahol lehet kérvényezni, hogy ha valakinek nagyon beüt a ménkű, akkor kérhet akár pénzbeli támogatást. Ő ezt ki is használta, leírta, hogy munkanélküli, meg sok pénzt loptak el tőle, aztán azt, hogy "2014 augusztus közepén még a párom is elhagyott a gyerekeinkkel (!!!!!!)" Uff. Szóval el kéne már dönteni, hogy akkor mi volt és hogy volt, mert ezek olyan helyeken vannak meg, ahol kb. 5 perc alatt elő lehet húzni. Meddig tartott akkor az élettársi kapcsolat, amikor szombat este azt mondta, hogy én a gyerekekkel 2014 júliusától ILLEGÁLISAN laktam a házába. Úgy, hogy ugye ő is ott volt. Miért is nem  rakott ki akkor karhatalmi segítséggel? :-)
Az ideiglenes gyerekelhelyezéshez lehet csatolni ezt a feljelentést is, meg persze nagyon részletesen le kell írni, hogy miért kérem a gyorsított eljárást (rejtett agresszió, veszélyeztetés (romlott ételek), hajmeresztő ami pl. van lent az  Ő egyik hűtőjében, az ÁNTSZ egy vendéglátóhelyről ezeket kikukázná).
Azt látom, hogy nagyon kevesen értik, mit "pattogok", hiszen J kifele annyira ártatlan, annyira kedves és bűbájos, lehengerlő, hogy el nem tudják képzelni milyen, amikor csak kettesben vagyunk.
Hiába mondtam, hogy aki másnak vermet ás, maga esik bele, még mindig nem látja....

2016. február 7., vasárnap

Értelmes csevegések a gyerekkel, avagy hogyan gyűlöltessük meg magunkat saját gyerekünkkel




2016.01.15., 08:54 - Linda: Amúgy igen én irtam mert nem tudod befejezni azt amit irni meg mondani szoktál.
2016.01.15., 08:55 - Linda: És nekem ebből rohadtul elegem van és ha te csinálod velünk akkor mi is csinálhatjuk veled.
2016.01.15., 09:50 - Apu: Az a baj, hogy nem tudod mit beszélsz, csak követed anyátokat.

Nem veletek csinálom.
Anyátok pofátlansága határtalan.
Nem kötelező itt lakni.
2016.01.15., 09:51 - Linda: Képzeld tudom.

Tényleg? Hanem kivel?Nekünk mondod nekem írod!
Tudjuk.
2016.01.15., 23:47 - Apu: Jó éjszakát,

szép álmokat!

Egy fejezet vége ......

Tegnap éjjel az első hosszú fejezet végére került pont. Délután barátoknál voltunk, most anyás hvg volt, mondta is J, hogy elmegy és vas. késő du. ér haza.
Későn értünk, a párom velünk maradt - a "nárci" házában. Éjjel 23.15 be is toppant az ex.... Én a körülményekhez képest halál higgadt tudtam maradni. Kérdezte, hogy "ez mit keres az ágyamban?". Nekiállt felhívni a rendőrséget (később kiderült, hogy csak a körzeti megbízottat), majd beleszólt a telefonba, hogy egy idegen van a házában és hogy "felszólítsam vagy lőjek?". Hátulról próbáltam kiabálni, hogy mi a pálya, aztán ahogy letette, majdnem egy kisebb bunyó kerekedett, de a két férfi közé álltam. Miután üvöltött, hogy megöllek Benneteket, a gyerek meg az ajtó túloldalán kiabált, hogy "apa kérlek ne csináld", én a 112-öt tárcsáztam biztos ami biztos. Majd az ex felhívta a haverját, hogy jöjjön oda (rejtély minek, ráadásul ugyanaz a zsarnok uralkodó fajzat; korábban ez a pasi tökre lenézte az exemet a férfiatlansága teszetoszasága miatt, úgy látszik, a sors-társság kihozta belőle az "én vagyok a jóbarát" figurát). Először nem akart kiengedni az ajtón, minket, a rendőrök érkezéséig, de aztán fogta magát és lement, nem is értettük - simán kisétálhattunk volna van egy hátsó "titkos" kijárat a szomszédon át. Ehhez képest vagy 10-15 percig volt lent és tanácskoztak (vagy várták a rendőröket, miközben a gyerek kiabált az ablakból hogy Apa ne). Végül megérkeztek a rendőrök, akiknek előadta, hogy nem engedjük be a házba (??!!), miközben előzőleg fent volt a szobában :-D
A rendőrök kérdezték, hogy mi történt, elkezdte ő: amikor arról kezdett regélni, hogy melyik matracot hova húzta, akkor azért közbeszóltam, hogy ez talán a történet szempontjából teljesen lényegtelen (de figyelemelterelésre remek). A rendőr mondta, hogy tehetek feljelentést (holnap fogok is), Ő meg arról tesz, hogy idegen volt a házában. Tegyen.
Ezek után a legnagyobb lelki nyugalommal jelentette ki, hogy "a gyerekek nyugodtan maradhatnak" - a nagyobb igy nézett rám, hogy na ő aztán nem, a kicsi meg aludt. Felkeltettem persze, mert hát nem hagyom ott egyedül egy őrültre,
Ki is jelentette ott, a rendőrök előtt, hogy "Apa félek Tőled". No comment....
1-2 napra összecuccoltam az alapdolgokat, majd a teraszon még a kisebbnek odaszólt, "Szia, adsz egy puszit?".....na mondom ehhez kell gerinc. A gyerek rá se bagózott. Eljöttünk.
Ma el akartuk hozni a többi cuccunk nagy részét, de lakat volt a kapun (számítottunk rá). Mentünk Anyukához, aki le lett ugatva a telefonba, hogy ne avatkozzon bele, aztán újra a rendőrörs. Mint kiderült, tegnap csak nekik szólt, azzal a mesével kábítva, hogy mi 1,5 éve(!!!) illegálisan költöztünk be hozzá mikor külföldről visszatértünk. Ahhoz képest, hogy volt idő, amikor nem engedett elköltözni....
Figyeltem ám ma is az ember szemét, amikor a kapun át adogatta ki a cuccokat (még a kaput se merte kinyitni ( Tesóm szerint egy vén, girhes, rákosnak kinéző akárki, milyen igaza van), szóval tisztára ilyen üveges a tekintete amikor hazudni próbál elég kevés sikerrel...pl. amikor szembesítettem azzal, hogy ellopta az arany fülbevalómat, akkor jött a duma, hogy az csak ezüst volt...az jó kérdés, hogy egy ezüst hogy lehet 14 karátos,ami a papíron szerepelt és amivel érdeklődött az utcánk végében lévő ékszeresnél, hogy mennyit kapna érte).
Tudni kell, hogy a környezete ezekből a történésekből apró, gondosan összeállított szeletkéket fognak csak hallani, amiből az fog kikerekedni, hogy szegény szerencsétlen jóember mit meg nem tett ezért a nőért, meg a gyerekeiért (még mi sem tudjuk mit, de Ő majd megmagyarázza).
Azért kár (vagy jó?), hogy ezek az emberek sokáig húzzák. Azért is, hogy a sors lesújtson rájuk jónéhányszor - ahogy teszi is most is folyamatosan.

2016. február 4., csütörtök

Nem bírja megállni

Ex: "ebben a blúzban úgy nézel ki mint egy cigányasszony"

Én: Nem baj, ez még mindig jobb, mint hajléktalannak kinézni.

2016. február 3., szerda

Fokozatok

A párbeszédeinket csak a tanulság kedvéért raktam ki, bár talán végigkövethető rajta a változás, mi történt másfél év alatt.
Néhány dologra azért adok magyarázatot, illetve kifejtem bővebben.
2014 július 13-án vetettem véget VÉGLEG ennek a kapcsolatnak. Így utólag be kell hogy valljam magamnak is, hogy a nőzös-kapcsolatkereséses dolgok azok csak egyértelműbb jelek voltak, hogy ezzel az emberrel nem lenne szabad foglalkoznom - de én nem akartam róluk tudomást venni. Igazából mellékzöngék, de kellett a tudatosításhoz, hogy ennél azért jobbat érdemelek.
2014 augusztus 11 -én találtam meg aztán a páromat és igazából innen kezdődtek a problémák. Gyorsan jött az tény, de igazi, mesébe illő volt a találkozásunk és azt kell mondjam, a mai napig az is maradt. Az ex is csak akkor kezdett beindulni, addig elvolt a langyos pocsolyában - ahogy az írásaiból is kisüt - először azzal próbált hatni rám, hogy majd csak néhány menetre kellek, aztán amikor látta, hogy ez nem hat és a kapcsolat még él, úgy (másoknak írott levelezéséből derült ki), keresett magának is egy nőt, gondolván, hogy így féltékeny leszek (nem lettem :-D ). Eleinte ez kimondottan jól jött, mert legalább el volt foglalva magával meg a nővel, meg hát ugye be kell vágódni. Bő fél év után zendített rá, hogy mikor költözöm el, aztán az igazán durvulás azóta tart, amikor a párom gyűrűt húzott az ujjamra. A gyerekektől próbálta megtudni, hogy mikor lesz az esküvőm és vagdalkozott, hogy a "Zoli" (azt hiszi így hívják, pedig nem :-D ) biztos ebben meg abban jobb nála.
A gyerekek szempontjából lényegesen akkor lett nekem is könnyebb, amikor megismerkedtek vele. Egy év után elérkezettnek láttam az időt (meg hát a gyűrűvel az ujjamon ugye mégiscsak más), hogy bemutassam őket egymásnak. Az első találkozó nem sikerült fényesre, egyrészt a párom sík ideg volt, mert ő tudta, hogy másnap lesz az eljegyzés (ami nekem meg óriási meglepetés volt :-D), meg amúgy se tudta, hova tegyen két gyereket. Aztán kiesett 3 hét, majd a lányom barátnőivel elmentünk többesben pizzázni - na ott már úgy kezdtek helyrezökkenni a dolgok, akkor már látták egymáson, hogy ebből lehet valami :-) A nagy lökést pedig az adta, hogy az ex úgy vitte le őket nyaralni a barátnőjének a nyaralójába, hogy a gyerekeknek egy szót sem szólt, hogy négyen lesznek (csak annyit, hogy "másik" házba mennek); a nagyobb konkrétan nem is ismerte a nőt. A lányom bizony összeomlott, irt állandóan, hogy rászól a nő, meg kiosztja - nem vagyok elfogult, tisztában vagyok a lányom hibáival, de alapvetően garantáltan semmi gond vele. Alig várta, hogy elhozzam őket. És aznap, amikor este megérkezett a párom is a közös nyaraláshoz, akkor úgy ugrottak a nyakába, hogy öröm volt nézni. Akkor már tudták, hogy jól választottam - ahogy  a lányom fogalmazott "jó volt a csere" :-) Azóta nagyon sok időt vagyunk együtt négyesben, nagyon szeretik a páromat - de ezt persze titkolni kell, mert ha az "igazi apjuk" megtudná, nem tudom, nem állna e bosszút rajtuk, amiért szeretni MERIK. Hiába mondom, hogy ezt csak magának köszönheti, azzal, hogy nulla érzéke van hozzájuk, nem keres velük közös programot, nem próbál bekapcsolódni az életükbe. Nyilvánvaló, hogy nem lehet majd örökké titkolni, főleg, hogy az "Új" aktívabban részt vesz a mindennapjainkban és a gyerekek iskolai fellépésein is ott van (mert az Apjuk nem hajlandó eljönni, mondván, én szégyent hozok rá :-) ). Ezért pár hónapja aztán a gyereket cseszteti a hülye dumájával, olyan gyerekes szöveggel, hogy " költözzetek a zolihoz", "üdvözlöm a zolit. Szándékosan kisbetű. Kisembernek kisbetű" meg hasonlók. És amikor a gyerek visszaírt, hogy ő is üdvözli ilonát és szándékosan kisbetű, na akkor meglepődött. :-) Próbálta a gyereket manipulálni, de szerencsére nem hülye, helyre tudja már tenni az apját. Az anyátok pofátlan, buta, ostoba, aljas az olyan mindennapos jelző - rám nem hat, a gyerek meg megállapítja, hogy inkább fordítva van.
Számomra ami felfoghatatlan, hogy ha már mégiscsak egy éve együtt vannak és szereti (nyilván nem szereti annyira), akkor elvileg boldog és kiegyensúyozott, és magában már rég helyre kellett volna raknia a dolgokat úgy, hogy oké, vége lett, de van új párom, boldogok vagyunk, hagyjuk élni egymást...de nem. Süt róla a boldogtalanság és egyben ordít még mindig a sértettség: mi az, hogy el mertem őt hagyni. Ki az, aki többet tud nála?! Ki az, aki megkérdőjelezi az ő tökéletességét? A csajozást is tovább folytatja, az ismerkedést - kell  az egónak nyilván.
Én viszont most jutottam el arra  a pontra - meg ugye nemrég a felismerésre, hogy nárcisztikus -, hogy belefáradtam. Belefáradtam, hogy itt mindegy, mennyi idő telik el még, úgysem lehet leülni vele megbeszélni semmit, nem lehet egyezkedni, ezért aztán pénz ide pénz oda, marad a bíróság meg az ügyvéd. Persze ebben sem nyitott, de már nem érdekel - így legalább másnak is kimutatja a foga fehérjét.

2016. február 2., kedd

Párbeszédek 2015 március-december

2015.03.02., AM 8:24 - János A: A héten napközbeni elfoglaltságom miatt nem tudom az iskolából elhozni a gyerekeket. És a következő hetekben sem, amíg nem végzek egy munkámmal.
2015.03.02., AM 8:30 - EnA: Ezt vettem.
2015.03.03., PM 12:33 - EnA: Holnap reggel én viszem a gyerekeket suliba.
2015.03.04., PM 5:06 - EnA: Holnap is. Csut reggel.
2015.03.16., PM 9:55 - EnA: 20-a penteken 16 oratol vasarnap 13-ig programom van es 30-tol dolgozom probaidon.
2015.03.16., PM 10:01 - János A: Hétvégén én sem vagyok.
2015.03.16., PM 10:03 - János A: Hogy dolgozol, azzal nem tudok mit kezdeni.
2015.03.16., PM 10:06 - János A: Reggel el tudom vinni a gyerekeket (ha lesz pénzem benzinre), de elhozni már nem.
2015.03.17., AM 6:44 - János A: Már nem vagyunk egy család. Kényszerből élünk egy fedél alatt.
És pont akkor rugtad fel, amikor minden rendeződni látszott.
2015.03.19., AM 7:55 - János A: Holnap, (2015.03.19) péntek reggeltől vasárnap estig nem vagyok. A gyerekeket légy szíves vidd be a Sz-re!
2015.03.19., AM 8:52 - EnA: Csak mellékesen jegyzem meg h 2 héttel ezelőtt azon problémáztál,h Te előbb megírtad h elmész. Jelen esetben  én írtam előbb de természetesen nem a  korrektségedről vagy híres így nem akadok fenn rajta. Az már csak hab a tortán h valójában h valójában nem velem szúrsz ki ami a célod,hanem a gyerekeiddel,akik egyre többször érzékelik h csak az Anyjukra számíthatnak - ìgy legalább az én malmomra hajtod a vizet akaratod ellenére amiért még hálás is lehetek. Persze ezt felfogni már némi EQ szükséges amiből Neked a béka segge alatti mennyiség jutott.
2015.03.30., AM 9:23 - EnA: A hetvegi programodrol lehet tudni? Pentek ejjel v vasarnap estetol itthon leszel?
2015.03.30., AM 9:29 - János A: Szombat estétől a gyerekekkel vagyok.
2015.03.30., AM 9:40 - EnA: Vasarnap tudok menni veluk?
2015.03.30., AM 9:46 - János A: Vasárnap "kirándulni" lenne jó, hétfőn P-kal megyek locsolkodni 2-3 órányit! Minden esetre Velük kellene egyeztetni!
2015.03.30., AM 9:49 - EnA: Ezt tudom de csak annak fuggvenyeben tudok egyeztetni ha tudom Te mit akarsz. Akkor en vas.  estetol nem leszek. Kirandulni elmegyek bar az idofuggo. Hetfo delre jovok.
2015.03.30., PM 1:05 - János A: Miután te vezetted be ezt a gyakorlatot, én sem kívánok veled együtt időt tölteni, még a gyerekekkel együtt sem.
Nem kell jönnöd hétfőn, lesz programunk.
2015.03.30., PM 1:22 - János A: A gyerekek mikor érnek haza? Elmentél, kulcsuk nincs.
2015.03.30., PM 1:23 - EnA: Mert hazaerek addig.
2015.03.30., PM 1:35 - EnA: El tudod dönteni h akkor a gyerekekkel valo egyeztetest kivansz vagy mit? Mert ha Te sem tudod mit akarsz akkor más még annyira se. Kirándulni nem kell mennem csak akkor L se fog menni ezt boritekolom. Hetfon meg P-kal mesz locsolkodni azt irtad.
2015.03.30., PM 1:43 - János A: Szombat este jövök haza (cs vagy p reggel megyek ).
Vasárnap szabadtéri program. Hétfőn húsvétolás, délután készülés a köv hétre.
2015.03.30., PM 1:45 - János A: L addig a lányokkal tölti az időt, amíg P-kal máshol vagyunk.
2015.03.30., PM 1:47 - EnA: Talan meg kene kerdezni h ő mit akar?!
2015.03.30., PM 1:48 - János A: Igen, az lesz!
 Ez az én javaslatom.
2015.03.30., PM 2:11 - János A: Azt írtad, ma próbára mész.
2015.03.30., PM 3:29 - EnA: A héten napközbeni elfoglaltságom miatt nem tudom az iskolából elhozni a gyerekeket. És a következő hetekben sem, amíg nem végzek egy munkámmal.
2015.03.30., PM 3:32 - EnA: Te meg ezt. Ehhez kepest tuntetoleg elmentel Anyadhoz ebedelni csak hogy elmondhasd nem tudod elhozni a gyerekeket oldjam meg ahogy tudom. Mivel semmi sem ugy van ahogy irod es kiszamithatatlan mikor vagy es mikor nem ezert nem tudok bevallalni olyan munkat amibol este 7-re erek haza.
2015.03.30., PM 8:55 - János A: Ezt ősszel is mondtad. Akkor még volt egy ajánlatom. Ma már nincs.

Már nem tudom pontosan mikor vagyok.

Holnap reggeltől estig dolgozom bent.
2015.04.01., PM 6:55 - EnA: A programjaink tervezhetosege miatt lehetne tudni h vegul csut v pentek reggeltol mesz el?
2015.04.01., PM 7:35 - János A: Írtam, hogy péntek reggel. Ez annyiban módosult, hogy már csütörtök este megyek, így pénteken egész nap tudok dolgozni. Szombat est
2015.04.01., PM 7:36 - János A: -e érek haza.
Onnan a gyerekekkel vagyok.
2015.04.01., PM 7:42 - EnA: Szombat este jövök haza (cs vagy p reggel megyek ).
Vasárnap szabadtéri program. Hétfőn húsvétolás, délután készülés a köv hétre.
2015.04.01., PM 7:43 - EnA: Ezt irtad bocs.
2015.04.01., PM 7:48 - János A: Te is emberből vagy.

Azaz, csak péntekre és szombatra szervezz a gyerekeknek programot!
2015.04.01., PM 7:54 - EnA: A Husvet felere en is igenyt tartanek mivel ott is jon a Nyuszi es locsolkodas is lenne.
2015.04.01., PM 8:06 - János A: Hétfő délután.
2015.04.01., PM 8:08 - János A: Azt írtad, vasárnaptól hétfő délig nem vagy. Neked ott jön a nyuszi, és a locsolkodás.
2015.04.01., PM 8:14 - EnA: Vas estetol hetfo delig. Ezt irtam.
2015.04.01., PM 9:09 - EnA: Vasarnap tudok menni veluk?
2015.04.01., PM 9:09 - EnA: Ezt is kerdeztem.
2015.04.01., PM 9:10 - János A: Írtam. Hétfő délután.
2015.04.01., PM 9:14 - EnA: Na ja most ma este mikor mar par napja kerdeztem.
2015.04.02., AM 7:22 - János A: 2015.03.30 9:46
Vasárnap "kirándulni" lenne jó, hétfőn P-kal megyek locsolkodni 2-3 órányit! Minden esetre Velük kellene egyeztetni!
2015.04.02., AM 8:52 - EnA: Vasarnap nem reggel 9-tol este 6-ig kirandultok ez tuti. Hetfon delutan 1/2 2-tol a Sz-en leszek veluk a locsolkodasnak addig vege ugyis. Ha vas. esik az eso v nem akarnak kirandulni akkor kb 2 orara bemegyek veluk delelott.
2015.04.05., AM 8:08 - János A: >>>>>>>>>>
Vasarnap nem reggel 9-tol este 6-ig kirandultok ez tuti. Hetfon delutan 1/2 2-tol a Sz-en leszek veluk a locsolkodasnak addig vege ugyis. Ha vas. esik az eso v nem akarnak kirandulni akkor kb 2 orara bemegyek veluk delelott.
<<<<<<<<<<<<< 
Ezt írtad.
Nem csak a terveinket, az én igényeimet, hanem a saját egyoldalú döntéseidet is leszarod.

A gyerekek azt szeretnék, amit te sugalsz nekik, amit te akarsz. P még különösen.
2015.04.05., AM 8:17 - EnA: Mert hobbiapukakent amikor gondolsz egyet akkor "igenyt" tartasz rajuk amugy meg "a legkevesebbet velunk foglalkozik" (L szavaival elve 3 hete). En megkerdeztem oket L elso perctol nem akart se kirandulni se biciklizni.
2015.04.05., AM 8:18 - János A: Amíg itt vagy nem is lehet másként.
2015.04.05., AM 8:19 - EnA: Amikor nem vagyok akkor sincs maskent. Akkor sincs kozos jatek v este mese. Ez megint egy hulye kifogas.
2015.04.05., AM 8:21 - János A: Nem csak az a közös, amit te néha szánalmasan erőltetsz.
2015.04.05., AM 8:23 - EnA: Semmit nem eroltetek. L be se jott tegnap Sz-re mert nem akart. Es nem reklamaltam. Ma se kotelezo meg holnap se. Majd eldonti.
2015.04.05., AM 10:05 - EnA: Ebéd nincs mivel ugy kalkulaltam h elmentek.
2015.04.05., AM 10:16 - János A: 👍

2015.04.06., PM 1:49 - EnA: 2015.03.30 9:46
Vasárnap "kirándulni" lenne jó, hétfőn Patrikkal megyek locsolkodni 2-3 órányit! Minden esetre Velük kellene egyeztetni!
2015.04.06., PM 1:50 - EnA: Ezek szerint te is leszarod a Te egyoldalu döntéseidet.
2015.04.06., PM 3:28 - János A: 11 előtt mentünk el. Azt írtad vasárnap délben jössz.


2015.04.06., PM 3:37 - EnA: 10.16-kor mentetek. Ma hétfő van. Mivel hivott a L anyukaja h jonnenek locsolkodni meg a G nem akartam h egyedul legyen. Ennyi.
2015.04.06., PM 3:40 - EnA: Jövő héten viszont szombat déltől apr 11-én vasárnap ápr 12 délig nem vagyok.
2015.04.06., PM 6:09 - János A: Péntek estétől vasárnap estig én sem vagyok.
2015.04.06., PM 6:11 - János A: 2015.04.10 17h-tól 04.12 20h-ig
2015.04.06., PM 6:46 - EnA: Apr17 de. 11-től -19-ig 20h-ig nem vagyok. Akkor se ha visszairod h Te se.
2015.04.06., PM 7:18 - János A: Azaz 17-én este a szöveg szerint.
Akkor költözöl?
2015.04.06., PM 7:20 - János A: Én várhatóan egy hétvégén sem vagyok, amíg a házamban laksz.
2015.04.06., PM 7:20 - EnA: Rendben. Tovabbitom L-nak.
2015.04.06., PM 7:23 - János A: Tudja.
2015.04.06., PM 7:25 - EnA: Hát nem úgy tűnik :-)
2015.04.06., PM 7:26 - EnA: Eléggé a meglepetés erejével érte.
2015.04.13., AM 11:29 - János A: Ez hogy érthető?
"Apr17 de. 11-től -19-ig 20h-ig nem vagyok. Akkor se ha visszairod h Te se."
Mert így 17-én 11h-tól este 7-ig, vagy 8-ig nem vagy.
2015.04.13., AM 11:32 - EnA: Érthetően írtam. Amúgy meg úgysem érint Téged.
2015.04.13., PM 12:28 - János A: Nem értette más sem a pongyola megfogalmazást.

Egyébként érint.
2015.04.13., PM 12:29 - EnA: Én várhatóan egy hétvégén sem vagyok, amíg a házamban laksz.
2015.04.13., PM 12:29 - EnA: A gyerekek is igy tudják.
2015.04.13., PM 12:31 - János A: Mit tudnak?

Ez költözésre kevés idő, bár már sok mindent elvittél.
2015.04.13., PM 12:34 - EnA: Azt amit irtal. Hogy egy hvg se leszel. Amit irtal azt olvastak.
2015.04.13., PM 12:37 - János A: Az neked szólt.
Ha nem vagy, szombat estétől Velül vagyok
2015.04.13., PM 12:38 - János A: Velük.

Ezt is fogják látni?
2015.04.13., PM 12:39 - EnA: Persze nagyon szivesen tovabbitom sot eztan kiplakatolom a konyhaba. L-nak amugy is tele a hocipoje
2015.04.13., PM 12:40 - EnA: "Van programom de valtoztathato"
2015.04.13., PM 12:40 - EnA: Te Magad tudod legalabb h mit akarsz?
2015.04.13., PM 12:41 - János A: Foglalkozz a saját programoddal!
2015.04.13., PM 12:42 - EnA: Ha csak feleannyira lenne rendben a magánéleted akkor nem velem foglalkoznál :-)
2015.04.13., PM 12:43 - János A: Bagoly mondja ...
2015.04.13., PM 12:56 - EnA: Apr. 17-19-ig este 20-ig. A gyerekek sajat szabad akaratukbol kirandulni mennek.
2015.04.13., PM 4:28 - János A: Irányított szabad akarat. 
Jól ismerem a gyakor
2015.04.13., PM 4:28 - János A: -latodból.
2015.04.13., PM 4:36 - EnA: Amikor Te fogod oket es L tiltakozasa ellenere Anyadhoz cipeled az meg diktatúra :-) Amugy leszarom mit gondolsz mert ugyis mindenbe tobbet kepzelsz mint ami valojaban csak amikor te csinalsz vmit akkor szted en kepzelek tobbet mint ami valojaban. Van ez igy:-)

2015.04.26., PM 9:37 - EnA: Május 1 déltől majus 2 este 19-ig nem vagyok.
2015.04.26., PM 10:17 - János A: Akkor 2-án este szedd össze a gyerekeket valahol!
2015.04.26., PM 10:47 - EnA: Mivel Te mesz majalisra veluk penteken ezert ott tudom osszeszedni oket ahol leadod oket.
2015.05.01., PM 7:05 - János A: Lenyúltad a gyerekeket, holott nem is kellene lenned.
2015.05.01., PM 7:06 - EnA: Mivel neked problemas volt a pentek ezert valtoztattam. L szolt Neked h csut este nem leszek.
2015.05.02., AM 10:47 - János A: Nem volt problémás.
2015.05.02., AM 10:49 - EnA: L szerint Anyukadat kellett volna aktivalni.
2015.05.02., PM 9:37 - János A: Esetleg, max részben.
2015.06.02., PM 3:23 - EnA: A gyerekek jatszotereznek es fagyiznak felesleges odamenni tul azon h P szeretne ottmaradni. Semmilyen kajája nincs otthon se vacsira se reggeli-uzsira.
2015.06.02., PM 3:24 - EnA: Hetvegen azt csinalsz veluk amit akarsz. Szombaton 2-re szulinapi zsurba hivtak oda is elviheted.
2015.06.02., PM 5:27 - János A: Ezek szerint csak jövő héten leszel. 😀  P-t hazahozom. Programunk van. A többit megoldom.
2015.06.02., PM 5:28 - EnA: Nem mondtam h elmegyek.
2015.06.02., PM 5:37 - János A: Kár.

2015.07.01., AM 8:55 - EnA: Péntek kora du-tol vas. du-ig nem leszek.  A gyerekekkel mar megbeszeltem.
2015.07.01., PM 6:43 - János A: Az lenne a legjobb, ha nem is jönnél vissza!
2015.07.03., PM 11:42 - EnA: Le se szarod a gyerekeid. Még most is tableteznek miközben 1/4 9 kor indultok. Csak gratulálni tudok.
2015.07.04., AM 3:02 - János A: Foglalkozz magaddal!
2015.07.13., PM 4:46 - János A: Mosogatni nem szokás?
Vagy nézzem, kerülgessem holnap estig a mosatlant a mosogatóban?
2015.07.13., PM 4:47 - EnA: Majd este elmosom
2015.07.13., PM 4:56 - János A: De én most kerülgetem
Blúzt vasalni, szemöldököt kiszedni mindig van időd.
Feleslegesen ne gyere arra a kis időre!
Ráérsz holnap, amikor a gyerekek haza kerülnek!
Vagy ha végleg nem jönnél, örömmel elmosogatom én!
2015.07.13., PM 5:02 - EnA: 😊

2015.07.28., AM 1:17 - János A: 1. A Balatont nem én fizetem (egyébként sincs közöd hozzá).
2. Van nem fizetős, körzeti gyerekfogorvos.
3. Tudom mit mikorra kell időzíteni, mert az egész D úgy csinálja, ahogy mondjuk.
4. Ősszel mindenki költözik. Elcseszted.

2015.07.28., AM 8:47 - EnA: 1. L szokta megállapítani h Apának van pènze Balatonra csak rá nincs. Engem nem érdekel 2. Van. Ajánlottam is hogy elviheted. 3. Ehhez képest G is ki volt bukva Rád .... 4. Legalàbb pont kerül a végére és igy a gyerekek is tudomásul veszik  😊
2015.07.28., PM 3:13 - János A: Már most csomagolhatsz.
2015.07.28., PM 5:52 - János A: Gyáva vagy vállalni a rossz döntésed következményeit, és lassan egy éve a gyerekek mögé bújsz, velül takarózol, élő pajzsként használod Őket
2015.07.28., PM 6:01 - EnA: A gyerekek mindent tudnak. L pontosan tudja hogy mi történt pontosan tudja hogy Te voltál aki becsapott és hazudott és ezért nem voltam hajlandó Veled maradni. Ahogy a korábbi családod elhagyásáról is tud mert Te soha nem voltál képes beszélni arról hogy mégis hogy van még 3 gyereked és mi történt és nem én voltam az aki elszakított tőlük. Kár a gőzért. A gyerekeket meg SOHA nem fogom otthagyni majd ha megbeszéled velük hogy Te így akarod akkor persze nincs akadálya. Vagy hárman megyünk el vagy sehogy. Mégis mit szólnának szerinted ha otthagynám őket? Gyáva Te vagy mert semmit sem beszélsz meg velük csak ígérgetsz és azt látják leszarod őket. Mégis miért akarnának Veled maradni szerinted?
2015.07.28., PM 7:03 - János A: Persze, a te forgatókönyved.
Ki mondta, hogy azt akarom, hogy csak velem legyenek?
Ez csak benned van így. Neked is ugyanolyan jogod van hozzájuk, és Nekik is szükségük van rád, és rám is.
2015.07.28., PM 7:08 - János A: .
 Te akkor sem kellenél, ha búsásan fizenének, vagy ha nem lenne más ember a Földön.
2015.07.28., PM 7:24 - EnA: Na látod az utóbbival én is így vagyok😃😃😃😃😃
2015.07.28., PM 7:47 - EnA: Várunk a gyerekekkel egy beszèlgetésre és majd előttük is elmondhatod nekik is mit akarsz (ha nem vagy hozzá gyáva )😊
2015.07.28., PM 7:53 - János A: A gyerekekkel hármasban beszélek, ahogyan te is tetted.
2015.07.28., PM 8:01 - EnA: Ha hazudsz nekik úgyis tudni fogják. Tudnak a Gyöngyiről is. Arrol hogy idehivtad es azert ragtam be. Johetsz forgatokonyvvel max többet fognak olvasni az irományaidbol :-)
2015.07.28., PM 8:30 - János A: Aljasságod nem ismert határt.
2015.07.28., PM 8:50 - EnA: Amit Te csináltál azt minek neveznéd?😊
2015.07.28., PM 10:32 - János A: Tanácstalanság, határozatlanság.
2015.07.29., AM 1:30 - János A: "Tudnak a Gyöngyiről is. Arrol hogy idehivtad es azert ragtam be."
Akkor arra is emlékeznek, hogy milyen örömmel készültünk, és vártunk haza! De te beleszartál az ünnepünkbe.
2015.07.29., AM 1:30 - János A: Amit te adsz nekik olvasni, az téged minősít, és erre előbb-utóbb rá fognak jönni.
2015.07.29., AM 10:20 - EnA: Rajtad kivül mindenki értette a reakciómat még a gyerekek is ahogy azt is megértették hogy azért lett az "ünnepükbe" ronditva mert Te becsaptál és hazudtál valamint azt is pontosan tudják hogy NEM más miatt borult minden. Te kényszerítetted ki hogy elmondjam nekik, amiért hülyeségekkel etetted a fejüket ráadásul engem állitottál be főgonosznak előttük is mint ahogy szemét módon másokkal is csak annyit sikerült közölnöd hogy pasizom és elhagytalak. Az előzményekről "elfeledkeztél" beszélni   de megint kezded addig feszíteni a húrt míg az elszakad. Ne akard,  mert rosszabbul fogsz járni.  G-nak is számos problémája volt Veled.  Az hogy Veled nem lehet épkézláb kommunikálni számára sem volt újdonság ahogy az sem hogy hozzá sem voltál őszinte. Az hogy félig mondasz el valamit vagy elhallgatod a felét az ugyanúgy hazugság. A nők 100-a így reagálna egy ilyen helyzetben ahogy Erika is írta, neki ennél kevesebb elég lett volna hogy kirúgjon.... ráadásul még ő is elismerte hogy közeledni próbáltál felé is tehát ő aztán értette miről beszélek. Nem tanultál a korábbi szituból sem pedig pontosan tudhattad mire hogy reagálok. Neked ez kell, gyűjtögesd a nőket is  akár csak virtuálisan mint a tárgyakat, ha ez boldoggá tesz. A való világban meg kéne felelni oda kell figyelni a másikra ami Neked nem megy ezért építed a virtuálisat mert ott azt mondasz amit akarsz, hazudhatsz, úgyse tudják meg,eladhatod Magad olyannak amilyen nem vagy. Szánalmas és sajnálnivaló de Te  választottad.
2015.07.29., PM 6:17 - János A: Erika? Mindent megtett volna, hogy együtt legyünk, de nem jött össze neki.
 Nem gyűjtögetek nőket. Te nem voltál, próbálkoztam.
Így utólag jobb így, mert végül bebizonyosodott, hogy nem lehet benned bízni.
2015.07.29., PM 6:20 - János A: Magunk között Erikát egész D k.-nak tartja, de ez engem nem érdekel, ha igaz, ha nem. Jót lehetett vele beszélgetni, mert értelmes nő, mégha nem is hétköznapi.
2015.07.29., PM 6:28 - János A: Az tény, hogy mindig valami rendkivüli történik vele.
Most úgy tűnik, az érzelni élete rendben (vagy ez is festés), minden más nem igazán.
2015.07.29., PM 6:45 - EnA: Ennek az irománynak a 3/4-e megint értelmetlen ide nem illő maszlag a maradèk 1/4 megint a másik hibáztatása mert hát olyan meg nem volt az életedben hogy vmiért felelősséget vállalj. A sorsodért a kormány a hibás, folyamatosan fröcsögsz a facen is ( Te ismerőseid mondják ráadásul) a maradék  kis életed meg a fránya nők tették tönkre. Süt Rólad a boldogtalansag és a keserűség hiába van Ilonád nyaralóval boldog nem ettől leszel de ezt már úgyse fogod megérteni ha eddig nem sikerült. Tényleg sajnállak.
2015.07.29., PM 9:01 - János A: Nem fröcsögök.
Sajnáld magad.
Van miért.
2015.07.29., PM 9:07 - János A: El sem olvastad amit írtam, különben tudnád miről van szó.
 Nem hibáztatok mást.
A jelenlegi kormányzat pedig jogászok, ügyvédek szerint köztörvémyes társaság.
Ritkán írok, többnyire csak megosztok.
2015.07.29., PM 9:55 - EnA: Mások mondták mivel én nem is látom amit irogatsz ugyanis nem vagyunk ismerősök 😊
2015.07.29., PM 10:51 - János A: A mások, mások.
Ők sem lesznek ismerősök.
2015.07.29., PM 10:59 - János A: Nem kell mindenkivel az FB-n tartani a kapcsolatot.
Alapvetően a D miatt vagyok fent.
2015.07.30., AM 11:30 - EnA: 1. " A mások, mások.
Ők sem lesznek ismerősök." Ez értelmezhetetlen hiszen azok mar es csak azok látják miket irsz. Persze törölni lehet ha tudod kit kell:-)
2015.07.30., PM 12:57 - János A: Tudom.
2015.07.30., PM 12:57 - János A: De érdektelen.

2015.08.01., PM 5:03 - János A: .
 Tudtad, hogy itthon leszek a hétvégén, mégis kiszervezted alólam a gyerekeket.
2015.08.01., PM 5:04 - EnA: A gyerekek MAGUK dontottek igy kerdezd meg L-t h tegnap este ota miert dontott ugy h ma megis bent alszik!!!!!

Jobb is ha megszokják, hogy idejük felét veled töltik a Sz-en.
2015.08.01., PM 5:10 - EnA: Ne reméld h fele időt Veled akarják tölteni.mindenki annyit kap vissza amennyit adott.
2015.08.01., PM 5:12 - János A: Azt látom, hogy mindent megteszel ennek érdekében.
2015.08.01., PM 5:13 - EnA: Ki fenyegeti a gyerekeket hogy másik iskolába kell majd jarniuk? Ki akarja eltuntetni a macskat? Sajat godrodet asod lassan egy eve.
2015.08.01., PM 5:31 - János A: Te fenyegeted, hiszen te mondtad nekerm.
2015.08.01., PM 5:32 - János A: A macska veled megy.
2015.08.01., PM 5:33 - János A: Hiába L-é, ha nem laknak itt full time, akkor nem lehet itt a macska sem.
2015.08.01., PM 5:34 - János A: Nyilvámvaló.
2015.08.01., PM 5:35 - János A: .
 Itt felejtetted a "Zoli" tortáját.
2015.08.01., PM 5:37 - EnA: Nem felejtettem ott semmit tudom mit csinalok.
2015.08.01., PM 5:49 - János A: Én kételkednék a helyedben.
2015.08.06., PM 6:28 - EnA: Aug. 20-an P-kal leszek pontosabban szeretne velem jönni vidékre. L nem akar így azt vele egyeztetheted ki mit akar. Aug. 26-30 mindkettőjükkel Balatonra megyek.
2015.08.07., AM 1:15 - János A: Az még odébb van.
2015.08.07., AM 1:16 - János A: Te menj, ahova akarsz, és lehetőleg ne is gyere vissza!
2015.08.07., AM 8:40 - EnA: Önérzetében sértett gyerekes viselkedés de jókat röhögök 😃😃😃😃
2015.08.07., AM 9:02 - János A: Tedd azt!
Pont te beszélsz önérzetben sértettségről?
Az egész ügy a tiedről szól, ha nem látnád.
2015.08.07., AM 9:05 - EnA: Majd kiirok szavazast végre ennek eldöntesere 😃 Én miert is lennék megsértve?😃
2015.08.07., AM 10:12 - János A: Másokkal igazoltatod a hülyeségedet.
Szomorú.
2015.08.07., AM 10:12 - EnA: Meglátjuk 😊
2015.08.07., AM 10:14 - EnA: Eddig meg csak azt hallottam mindenkitol hogy lehettem ilyen hulye eddig birtam. Milyen igazuk volt!😊👍
2015.08.07., PM 2:30 - János A: Kivülről.
Akkor most még hülyébb vagy.
2015.08.07., PM 2:31 - EnA: Majd eldöntik:-)
2015.08.07., PM 2:31 - János A: És vak is.
2015.08.07., PM 2:32 - EnA: Furcsa modon még a Z-nak is kinszenvedes volt Veled minden egyes beszélgetes.
2015.08.07., PM 2:33 - EnA: Majd körlevélben megírom :-)
2015.08.07., PM 2:41 - EnA: Mégis mi szolt volna Melletted? 1. Megbízható nem vagy 2. Bizalom nulla mert mindig "kifele" tekintgettél ( igen tudom kapcsolatépítés meg statisztika) 3. Férfi nem voltál ( semilyen értelemben). Évek óta munkanélküli vagy 4. A gyerekeket leszarod és ugy állitod be hogy én kisajátítom őket 5. A gyerekek nem mondhatjak el Neked mit gondolnak mit szeretnének mert tudják h megsértődsz és mérges leszel mint egy kisgyerek. Vak ès hülye voltam valóban h ennyit lehúztam veled. Hiba volt.
2015.08.07., PM 2:42 - János A: Nagyon bízol s nyilvánosságban.
Szegénységi bizonyítvány.
2015.08.07., PM 2:45 - János A: Egyben igazad van.
Az elejêtől el kellett volna felejtenem a demokráciát, a liberalizmust és az egyenlőséget!
2015.08.07., PM 2:47 - EnA: A liberalizmus már családban sem működik :-)
2015.08.07., PM 2:48 - János A: Túlságosan tiszteletben tartottam a jogaidat, a független gondolkodáshoz, a szabad cselekvéshez való jogodat.
Nagyon szerettelek.
2015.08.07., PM 2:48 - János A: De, működik.
2015.08.07., PM 2:50 - EnA: Szegénységi bizonyítvány az is amikor azt reklámozod hogy pasizom és otthagytalak. Miért "felejtetted" el közölni másokkal az előzményeket?? Miért nem reklámoztad hogy azon borult ki a bili hogy odahivtal ejszakara valakit?  Ezek miert is maradtak ki a sztoriból?
2015.08.07., PM 2:53 - János A: A Gyöngyi sztori számodra csak alibi volt.
Erre már júniusban sem hivatkozhattál volna.
2006.
2015.08.07., PM 2:53 - EnA: A sok kis próbálkozásod? M. Rita és a többiek? A gyűjtögetésed és szemétfelhalmozásod? A hosszú eveken át munkanélküliséged? Ezeket miért nem meséled el? Anélkül kissé egyoldalú a torténeted!!
2015.08.07., PM 2:55 - EnA: Azt is tudtad mi volt 2006 előzmènye és én Veled ellentétben felvállaltam és elmondtam. Előtte is folyamatosan flörtölgettél. Csinálhatod már kedvedre :-)
2015.08.07., PM 2:57 - János A: Ja, amikor deklaráltan nem voltál velem.
Amikor meg igen, akkor arról meg azt mondtad utólag, hogy tévedés volt.
2006 után hogyan bízhattam benned?
A történtektől függetlenül sosem akartalak elhagyni.
Igaza volt Andreának. Buta vagy.
2015.08.07., PM 2:58 - János A: 2006-tal kapcsolatban mindig hazudtál.
2015.08.07., PM 2:59 - EnA: Meglátjuk:-)
2015.08.07., PM 2:59 - EnA: Mondtam ne feszítsd a hurt de ha mindenképp ezt akarod legyen😊
2015.08.07., PM 5:07 - EnA: Mindenesetre alkalomadtán jól jöhet még a dumád egy pszichológusnak annak megállapítására hogy NULLA felelősségérzet/felelősségvállalás van benned a tetteidért. Mert az egyből süt ám hogy rögtön áthárítasz amikor már nem tudod védeni magad:-) Ilyenkor támadsz ezért is jössz megint a 2006-os sztorival csak ugye a dolog ott hibázik hogy ha nem volt bizalom mi az úristennek maradtál velem vállaltál közös gyereket 2007-ben és vettél fel velem hitelt? Könnyű lesz azt mondani h a gyereket én akartam ami 100% igaz is csak ha a másik NEM akar akkor ugye mindent megtesz azert  h ne legyen ergo akár elkötteti magát vagy óvszert huz... Egy rendkivül akaratgyenge és határozatlan LÉNYre (szándékosan nem írok férfit mert NEM AZ) vall. Senki nem mondta vagy gondolta hogy el akartál volna hagyni miért is ha semmi dolgod nem volt se a gyerekekkel se mással elbrókerszarakodhattál 3 évig  ugy hogy a gyerekeidet nevelte az anyja volt tiszta ruhad es volt aki takaritott utánad és elviselte a beteges gyűjtögetésed.
2015.08.07., PM 5:17 - EnA: Te soha z életben nem szerettél se engem se a korábbi társaidat ahogy fogalmad sincs mi a szeretet és mit jelent(ene) tisztelni a másikat. Soha senki nem volt elég jó ezért kellett a rengeteg virtuális kaland. Ha èn megtalálom a páromat akkor az a minimum h törlöm magam az összes társkeresőről és még "virtuális" barátokat SEM gyűjtök mert NINCS szükségem rá. Ha problémám van a társammal akkor azt megbeszélem VELE elmondom NEKI h én igy meg ugy látom h ez a baj oldjuk meg. Te erre képtelen voltál vagy és leszel. Megalázod azt akit "elvileg" szeretsz és félrevezeted azt akinek el se mondod hogy van vkid. Sosem fogod megérteni pedig a nők 99,9%-a igy gondolja csak nekdd falra hanyt borso.
2015.08.07., PM 5:23 - EnA: Bennem azért nincs semmiféle harag sem sértettség mert pont neked koszonhetoen talaltam meg azt aki IGAZÁN szeret azért amilyen vagyok mindenféle "de"-k nélkül és SOHA nem tenne olyat amivel kicsit is megbánt mert az neki talán jobban fájna mint nekem. Mindenhol felvállal sőt buszke ram nem ugy mint Te aki meg terhesen is rejtegetett.....
2015.08.08., AM 12:10 - János A: Én nem vállaltalak? Nem volt büszke rád?
Az első perctől mindenkinek bemutattalak.
Erika külön eset, de ő is tudott rólad.

Gratulálok az eljegyzésedhez.
És költözzetek össze minél előbb!
2015.08.08., AM 12:19 - János A: Nincs miről beszélnünk, te mondtad.
Mégis mindig ugyanazt hosszan leírod. Fordítsd inkább azt az időt is a gyerekekre, akiket én is úgy akartam, és vártam, mint te (furcsa az emlékezeted).

Egyébként
1. te is védekezhettél volna, de azt momdtad nem kell.
2. nem én jelentettem ki, hogy óvszerrel nem élvezet az együttlét, te idegenkedtél tőle,
3. Igenis büszke voltam rád, és boldog.
Mindent rád bíztam. És meg is szívtam.
2015.08.08., AM 8:16 - EnA: A gyerekeket én akartam. Apám szerint is az egyetlen amire képes voltál az a gyerekcsinálás. Ha Rajtad mulik ( az AKARATODON ami nincs) sose születnek meg.
2015.08.08., AM 8:19 - EnA: Tegnap beigerted nekik a biciklizest. Direkt hazajottunk hamarabb direkt nem vittem oket magammal majd 8 elott hazaesel es ujra elmesz. Csak gratulalni tudok. Es Te hanyod a szememre h kiszervezem a gyerekeket....
2015.08.09., AM 10:44 - János A: .
 A gyerekekkel korábban egyeztetve, 23-án délelőtt megyünk a Balatonra, és maximálisan figyelembe véve a jelzésed, 27-én a reggelizésük után a Szántódi révállomáson találkozunk.
23-26=4nap,  27-30=4nap.
2015.08.09., AM 10:46 - EnA: Köszönöm!
2015.08.09., AM 10:49 - János A: A pontos időpontot a kompjárathoz igazítsuk!
Reggel úszunk, majd várhatóan 9 körül reggeli.

2015.08.14., PM 11:05 - EnA: Holnap azaz szombaton programom lenne a gyerekekkel a varosban. 7-8 korul vhol atadhatom oket es Veled jonnek haza?
2015.08.15., PM 1:55 - János A: Meghallgatok egy koncertet, és utána 9-10 között megyek haza.
2015.08.15., PM 3:11 - EnA: A kerdes nem ez volt de mindegy.
2015.08.15., PM 3:36 - János A: Az, hogy nem érted a választ, az egy szint.
2015.08.15., PM 3:37 - EnA: Nem azt irtam h a valaszt nem ertem hanem nem a kerdesre valaszoltal. Ennyi.
2015.08.15., PM 3:45 - János A: Válaszoltam a kérdésre is.
2015.08.15., PM 3:52 - EnA: Korulirassal. Sok felesleges potyoges helyett eleg lett volna annyi hogy "NEM"
2015.08.15., PM 4:13 - János A: Explicit minden benne van.
A körülbeszélés a te műfajod.
2015.08.27., AM 7:14 - EnA: A gyerekeket a balatoni háznál veszem fel, nem létezo vasutallomashoz nem megyek. Nem  uzengetunk L-val a gyerek nem kommunikacios adatatvivo.
2015.08.27., PM 5:27 - János A: Jó a felderítőd.
Te kezdted a L-val való direkt és indirekt üzengetést.
Én csak használtam az általad diktált kommunikációs protokolt.
2015.09.02., AM 6:49 - János A: A tv, és a matracok után mi a következő, amit viszel?
2015.09.02., AM 6:54 - János A: Mondtam, hogy nem jöhet be senki az ingatlanra.
Mégis jött.
2015.09.02., AM 7:23 - EnA: A fiad kertem meg.
2015.09.02., AM 7:33 - EnA: Akkor mar kipihentétek magatokat! " egy kis szivességet szeretnék kérni ha vmikor ráérsz. Apukád kirakta a teraszra a nagy TV-met amit én egyedül nem tudok levinni a kocsiba de Apukám se cipelhet a háta miatt. Ha vmikor átugrom Érted és visszaviszlek akkor lenne e esetleg  10perced hogy berakjuk a kocsimba? Előre is köszönöm.
2015.09.02., AM 7:33 - EnA: Oké, szívesen, de én csak hétfőn vagy kedden tudok segíteni, akkor leszek legközelebb otthon
2015.09.02., AM 7:33 - EnA: Jo köszonom az tokeletes:-)
2015.09.02., AM 7:33 - EnA: ...ha addig kibírja a teraszon
2015.09.02., AM 7:33 - EnA: Letakarom addig.
2015.09.02., AM 7:33 - EnA: Rendben, akkor majd szólok, ha otthon leszek.
2015.09.02., AM 8:07 - János A: Igen, és a matracaidat is.
 Az emeletes ággyal együtt útban lesznek.
2015.09.02., AM 8:18 - János A: Ja.
És természetesen lerakodni is segített.

Mikor lesz az esküvőd?
2015.09.02., AM 8:45 - EnA: A tv-t Apuval es Anyuval raktuk ki. Egyeb kerdes?:-)
2015.09.02., AM 8:45 - EnA: A matrac meg nem nehez.
2015.09.02., AM 8:46 - EnA: Eskuvom meg nem lesz  de azert a gyerekek jot rohognek Rajtad. Mar bocs:-)
2015.09.02., AM 8:48 - János A: Ez a te forgatókönyved.
Ahogyan a siófoki is az volt.
2015.09.02., AM 8:50 - EnA: Mivel nincs Balatonszabadiban vasutallomas. Szabadifurdon van vagy Szabadi Sosto. De Te biztos jobban tudod:-)
2015.09.02., AM 8:52 - János A: Szabadi-Sóstó.
Egyértelmű.
Csak most elhagyott a logikád.
Nem furcsa?
2015.09.02., AM 8:54 - EnA: <Hiányzó médiafájl>
2015.09.02., AM 8:54 - EnA: Ha ott talalsz allomast akkor grat 😊
2015.09.02., AM 8:54 - János A: A célod más volt, amihez kellett M is.
Mint 2006-ban, vagy még korábban 2000 előtt.
2015.09.02., AM 8:58 - János A: Ismerem a Balatont és a környékét is. 1978 óta rendszeresen jártam oda, és nem csak kerêkpárral.

Szándékosan elterelted a dolgot, mert kíváncsi voltál, és kellenek az információk rólam.
2015.09.02., PM 5:37 - EnA: Még mindig nem tudom h a piros jelolesnel hol van vonatallomas?😳
2015.09.02., PM 5:37 - EnA: 😊
2015.09.02., PM 9:07 - János A: Csak add a hülyét!
2015.09.26., AM 9:40 - János A: 2 óra után érkeznek a szülinapra a meghívottak.
Addigra berendezek mindent.
2015.11.01., PM 8:45 - János A: Miért alszol az ágyamban, ha nem vagyok itthon?
Aludj a matracaidon!
Azok is feleslegesek itt, vidd magaddal!
2015.11.13., AM 8:02 - EnA: Légyszíves a Sz-en vedd fel őket vasárnap illetve vasárnap majd eldönti hogy akar e kirándulni. Ha nem megy akkor majd én megyek érte később.
2015.11.13., AM 8:02 - EnA: P
2015.11.15., AM 9:11 - EnA: P nem akar menni és amúgy is még csúnyán köhög.
2015.11.16., PM 7:54 - EnA: Szerdán P-ral bent alszunk Sz-en 

2015.11.28., PM 3:51 - EnA: Szerencsés lenne ha elfogadnád a gyerekek választásait és döntéseit, mert a kényszerítéssel mindenkinél az ellenkező hatást lehet elérni. Sajnos a bizalmukat elveszítették Benned a nyári kényszernyaralás miatt, ilyet nem lehet megtenni,hogy nem mutatod be előtte,kivel fognak még nyaralni de még csak nem is közlöd. Számtalanszor mondtad L-nak hogy a V-be dolgozol,miközben a háttérben Ilonát hallja amikor hívod. Engem nem érdekel,de bennük az van, hogy eljársz minden hégvégén,arra van keret, de arra,hogy L akár egy csokit kapjon a szülinapjára arra nincs. A többiről nem is beszélve... az osztálytársaiknak azt mesélik,hogy nem főzöl ha Te vagy otthon... szóval nem ártana velük beszèlgetni néha (nem faggatózni), mit gondolnak, mit éreznek és mit szeretnének ha változna. Azzal elvágod Magad,ha a "csak azért is" az van/lesz amit Te akarsz és ők nem szólhatnak bele. Az ugyanis diktatúra....és érzik a különbséget. Nincs az a gyerek akit el lehet "távolitani" az egyik szülőjétől,ha èrzik rajta a szeretet és a törődést. Nem bírják a kiszámíthatatlanságod,bizonytalanságot,mikor mi lesz. Ahogy a most hvg-ről is csak annyit mondott L," esélyes hogy itthon leszek hvg" -mondtad neki. Erre nem tudok alapozni. Hónapok óta elmentél pénteken és vasárnap jöttél, nem terveztem előre, ahhoz alkalmazkodtam,ahhoz igazítottam a mi programunkat (már amit  tudtunk előre).
2015.11.28., PM 3:54 - EnA: Ezért ha megírod előre mikor leszel velük akkor ahhoz tervezünk de légy szíves velük is beszéld  meg és lehessen beleszólásuk mit szeretnének.
2015.11.28., PM 5:12 - János A: Így nem minden igaz.
2015.11.29., PM 1:32 - EnA: Ma 7-ig hazaerunk.
2015.11.29., PM 1:33 - EnA: Jövő hvg -én akkor velük leszel?
2015.11.29., PM 1:34 - EnA: Vasárnap azert Mikulás miatt szeretnénk bejönni Sz-re kb 1-től 5-ig. A gyerekek is igy szeretnék.
2015.11.29., PM 1:36 - János A: Gyerekeknek haza.
Neked csak átmeneti szállás.
2015.11.29., PM 1:41 - EnA: A gyerekek is átmenetinek tekintik ezt jó ha tudod és alig várják hogy elköltözzünk. Attól hogy engem utálsz a gyerekeket is félig utálod ( az ő értelmezésükben!) ezt jó ha tudod. Hiszen ők közösek. Az ő fejükkel próbálj gondolkodni ne a Tieddel.
2015.11.29., PM 7:23 - János A: Nem utállak.
Megvetlek.
2015.11.29., PM 7:23 - János A: Aljas, szemét vagy.
2015.11.29., PM 7:38 - EnA: Jövő hvg -én akkor velük leszel?
2015.11.29., PM 8:48 - János A: Állítólag mentek be a Sz-re.
2015.11.29., PM 8:48 - EnA: Vas ebedre. igen
2015.11.30., AM 12:32 - János A: Ha velem vannak, akkor ne menjenek máshova.
2015.11.30., AM 9:01 - EnA: Akkor majd egyeztetsz velük, hogy mit akarnak mert L lovagolni is akar menni vas. délelőtt.
2015.11.30., PM 6:57 - EnA: Legyen akkor csere es jovo hvg vegig itthon lesznek mert kozben Juditek is hivtak szombatra amit egyikőjük  sem akar kihagyni.
2015.11.30., PM 9:27 - János A: A jövő hétvégére  már fix programom van.
2015.11.30., PM 9:28 - EnA: Akkor azutan.
2015.11.30., PM 9:28 - EnA: Cs szulinap jovo hvg
2015.11.30., PM 9:28 - EnA: 12-en
2015.12.01., AM 12:27 - János A: Mindig lesz vmi ok, vagy ürügy.
2015.12.01., AM 6:57 - EnA: Januarban potolhatod akar az osszes hvg-en :-)
2015.12.01., AM 6:58 - EnA: Amugy meg Te nem vagy hajlando vinni oket sehova es eddig is tarsasagi eletet eltunk pontosan tudod.
2015.12.01., AM 6:59 - EnA: A Szilvesztert velük töltöm.
2015.12.01., AM 8:23 - János A: Ez nyilvánvaló.
Abból a társaságból tudatosan te rekesztettél ki.
2015.12.01., AM 8:24 - EnA: Ez vicces. Talán én dobtam ki Cs-ék lányait? :-)
2015.12.01., AM 9:03 - János A: Te alakítottad úgy a helyzetet.
És nem dobtam ki őket.
2015.12.01., AM 9:04 - EnA: Mar megszoktuk a nulla felelossegvallalasod ;-)
2015.12.01., AM 9:05 - János A: Jóval előbb kértem, hogy akkor ne aludjanak itt.
2015.12.01., AM 9:05 - János A: Ez a te marketing szöveged.
2015.12.01., AM 9:06 - EnA: :-)
2015.12.01., AM 11:47 - EnA: Akkor mivel a jövő heted foglalt dec 18-20-i hvg Te leszel velük?
2015.12.02., PM 5:43 - EnA: 2007 nyarán "elfelejtetted" közölni hogy mi alapon akarok felvenni hitelt a TE házadra ;-) Amiről amúgy sosem gondoltam hogy az enyém ne aggódj :-)
2015.12.03., AM 12:17 - János A: Vak voltam.
2015.12.03., AM 8:05 - EnA: Látod ezt én is elmondhatom :-) 2001 nyaráról....
2015.12.03., AM 9:59 - János A: Akkor minden jónak tűnt.
Túl liberális voltam, és biztam benned.
2015.12.03., AM 10:01 - EnA: És lettél egy zsarnok önző ember mint az Apád......
2015.12.03., PM 3:48 - János A: Kontrareakció. :-)
2015.12.03., PM 6:58 - EnA: Te amúgy nem liberális vagy, hanem aki sem határokat  állítani, sem másokét tiszteletben tartani nem tudja. Az nem szeretet amit Te művelsz akár most a gyerekekkel, ez puszta önzőség, márpedig szeretni úgy kell(ene), hogy az a másiknak jó legyen, de abban is csak Magad nézed. Tipikus nárcisztikus személyiségzavar.
2015.12.03., PM 7:38 - János A: Magadről beszélsz? :-)
2015.12.03., PM 7:42 - EnA: Majd a szakember eldönti ;-)
2015.12.05., PM 9:47 - János A: Mondtam, hogy aljas vagy, és az is maradsz.
2015.12.10., AM 9:31 - EnA: Te mesz értük ma du?
2015.12.10., AM 9:39 - János A: Mêg nem tudom.
A Pesten van intéznivalóm.
2015.12.10., AM 9:45 - EnA: Akkor megyek.
2015.12.11., PM 3:44 - EnA: Holnap reggel Te viszed őket v én?
2015.12.11., PM 7:31 - János A: Én.
2015.12.13., AM 12:12 - EnA: P-nak amit adtál kenyeret már penészedett és a sajt benne 2méterről bűzlött.
2015.12.13., AM 8:26 - János A: Amikor készült, még nem volt semminek semmi baja.
Ezek szerint melegben volt.
2015.12.13., AM 8:50 - EnA: A kenyér már 3 nappal előtte is penészes volt miután 3 hete állt kibontva. Hiába olcsó ha szar és nem eszi meg. A sajt is büdös volt már csak se a szemed se az orrod nem úgy funkcionál. Amikor én rakok frisset még sosem lett büdös hiába állt du. 3-ig.
2015.12.13., AM 9:11 - János A: Lehet.
Neked meg az agyad nem úgy funkcionál.
2015.12.13., AM 10:03 - EnA: Látod igazad van. Épeszű ember nem kezd veled :-)
2015.12.13., AM 10:22 - János A: "Buta vagy", ahogyan régen Andrea mondta.
2015.12.13., AM 10:36 - EnA: Tudod sosem vitattam a lexikális tudásodat és én tisztában is vagyok vele mit tudok és mit nem; túl azon hogy te folyamatosan kérkedhetsz vele kb
2015.12.13., AM 10:36 - EnA: Szart se értél vele az életben :-)
2015.12.13., AM 10:37 - EnA: De mondjuk ehhez is kell némi gógyi, hogy az ember ezt felmérje :-)
2015.12.13., AM 10:37 - EnA: Hogy
2015.12.13., AM 11:12 - János A: Nem, nem kérkedek.
Minnél többet tudok, annál inkább látom, mennyit nem tudok még.
Ellentétben veled, és Cs-val.
Szinte büszkék vagytok a ismeret-hiányotokra.
Sok jó tulajdonságod van, de nem azokat tartod értékesnek. :-(
2015.12.13., AM 11:34 - EnA: Csak nem fontos ennyi. Más meg azt értékeli, hogy gondoskodó, figyelmes és empatikus vagyok - neked meg ez nem játszik :-)
2015.12.13., AM 11:52 - EnA: Minél egy db n-nel :-)
2015.12.13., AM 11:54 - János A: Igen, titkárnő vagy.
És szerviens lettél.

Értékeltem a pozitív tulajdonságaidat.
2015.12.13., AM 11:55 - János A: Teljesen behódoltál, nem vagy többé önmagad.
2015.12.13., PM 12:15 - EnA: Most vagyok önmagam :-) Egyáltalán nem ismertél mert nem vetted a fáradtságot soha, hogy megismerj. Nő vagyok és az is szeretnék maradni és nem akartam többé egy érzéketlen fatuskó mellett leélni az életemet aki képtelen kimutatni az érzéseit viszont kiválóan igyekszik helyrehozni mások önbizalmát ahelyett, hogy a saját családjával foglalkozna. Benned annyi empátia sem volt, hogy ne mássz a 3 napja szült "párodra" csak mert nem bírsz magaddal és ne dugd be a kiállódat ha nemet mond a másik.
2015.12.13., PM 12:39 - János A: Jó neked. :-)
2015.12.13., PM 12:40 - János A: Élj vele!
2015.12.13., PM 1:30 - János A: Nagy szívás lesz egy idő után.
2015.12.13., PM 1:31 - EnA: Melyik része? Nőnek lenni?:-)
2015.12.13., PM 1:33 - János A: Mellékesen!
Téged mikor érdekeltek az én problémáim?
Mindig a tieddel foglalkoztunk mindketten.
2015.12.13., PM 2:18 - EnA: Néma gyereknek anyja se érti a szavát= ha semmit se mondasz az is a TE döntésed. De mindig is ilyen voltál.
2015.12.13., PM 2:57 - János A: Ennyit az empátiádról, és az önzésedről.
2015.12.13., PM 4:11 - EnA: Te a szavakból sem értesz. Rajtad a  "ne zavarj" -táblán kívül semmi sem látszik. Gondolatolvasó mèg én sem vagyok.
2015.12.13., PM 7:48 - János A: Az nagy baj neked.
2015.12.13., PM 7:50 - János A: 1. Mit keresett bent a macska?
2. Miért maradt nyitva a fürdőszoba ablaka?
3. Holnap nem lesz iskola?
2015.12.14., PM 7:58 - EnA: Szeretnénk tudni, hogy szombaton elviszed e P-t a buliba mert 1. az Anyukának visszajelzést kell küldeni 2. ajándékról is gondoskodnom  kell. A "meglátjuk" nem válasz és nem tudom rá alapozni.
2015.12.18., PM 6:14 - EnA: L és Pa szeretnének velem együtt ebédelni 
2015.12.18., PM 6:30 - János A: Velem vannak, vagy nem?
2015.12.18., PM 6:33 - EnA: Magyarazd el Nekik én nem folyok bele.
2015.12.18., PM 11:08 - János A: Azt jól teszed.
2015.12.24., PM 5:17 - János A: Aljas vagy.
2015.12.24., PM 5:19 - János A: Amit elvittél, soha ne hozzd vissza!
Te se gyere!
A gyerekeket 18 órára várom, ahogy ígérted!
2015.12.24., PM 6:42 - János A: Ez sem jött össze.
Amit kérdezel, az sem igaz.
2015.12.24., PM 7:35 - János A: Azt hiszem, ezentúl rám sem kötelező, amit ígérek.
2015.12.27., PM 4:01 - János A: Miután nem lesztek szilveszterkor, otthon, a házamban  tartok bulit.
2015.12.28., PM 7:26 - EnA: Még szerencse hogy mások késése nem gond csak a miénk ;-)
2015.12.28., PM 7:28 - János A: Az is gond.
2015.12.28., PM 7:28 - János A: Mehetsz!
2015.12.28., PM 7:46 - János A: Egyébként a te férfi családtagjaid mikor voltak pontosak?
2015.12.28., PM 7:59 - EnA: Nem is pampognak ha veletlenul en kesek ;-)
2016.01.04., PM 10:24 - EnA: Január 5-én reggel én viszem a gyerekeket. A gyerekeken keresztüli kommunikációt befejeztük, amit rajtuk keresztül üzensz az számomra érvénytelen. Intelligens ember tud kommunikálni a másikkal és kettéválasztani a párkapcsolati kérdést a gyerekekkel kapcsolatos dolgoktól.
2016.01.13., PM 6:54 - EnA: M
2016.01.15., PM 7:18 - János A: IMG-20160115-WA0001.jpg (fájl csatolva)
2016.01.15., PM 7:19 - János A: Ezr itt hagytad:
2016.01.15., PM 7:27 - János A: És ez rendszeres az utóbbi másfél évben.
Mikor költözöl?
2016.01.15., PM 7:43 - EnA: Sztem rakd ki a képet facera az  "Ennek is Anyátok az oka" cimu szindarab részeként de azt ne ird oda h a gyerekeidre főztem rád a kisebb  munka maradt :-) A 2. kérdésre a válasz: amikor végre elszámolunk, aláirod a papírt 2 tanuval aláírva  hogy a gyerekekkel elköltözhetek, írásban szabályoztuk a láthatást ( akkor amikor akarnak mehetnek) + egyeztettük a gyerektartást

Párbeszédek 10. - 2015 február

2015.02.05., AM 9:05 - János A: Nem érdekel mikor vagy. Az érdekel, hogy mikor költözöl?

2015.02.05., AM 8:55 - EnA: Pentek 4-tol nem leszek szombat delig. Szombat du Zs szulinap. 2015.02.07., AM 7:27 - János A: Nem érdekel mikor vagy. Az érdekel, hogy mikor költözöl?

2015.02.07., AM 7:29 - János A: Nem tudsz válaszolni?
2015.02.07., AM 9:04 - EnA: En sem kaptam választ dec 30-i kérdésekre:
2015.02.07., AM 9:05 - EnA: Az oszintetlenseget nem en kezdtem. Vagy tudsz felhozni vmit 2001-2005 kozott?😊 erosen ketlem....
2015.02.07., AM 9:05 - EnA: ?
2015.02.07., AM 9:05 - EnA: De alapvetően önző vagy, mint M.
2015.02.07., AM 9:05 - EnA: ?
2015.02.07., AM 9:11 - János A: A múlt már lényegtelenné vált. Azzá tetted.
2015.02.07., AM 9:12 - János A: És a jövőt is.
2015.02.07., AM 9:14 - János A: Nem fogok válaszolni semmit a múltra vonatkozóan. Nincs értelme. Higy amit akarsz a tényektől függetlenül!
2015.02.07., AM 9:15 - János A: Nem akarok veled együtt élni. Soha.
2015.02.07., PM 11:20 - János A: És nem bocsájtom meg, amit a gyermekeink ellen tettél. SOHA.
2015.02.07., PM 11:29 - EnA: Elégedj meg azzal ha a Te 3 másik gyereked megbocsájtja egyszer hogy otthagytad őket. Azt meg majd megbocsájtod MAGADNAK hogy az én lépésemet a TE folyamatos hazugságaid idézték elő.
2015.02.08., AM 9:27 - János A: Miből gondolod, hogy ez így van? Talán magadból indulsz ki?
2015.02.08., AM 10:00 - EnA: Vannak emberek akik képtelenek felelősséget vállalni a tetteikért ezért a saját hibáikat elbagatellizálják és a másikra terelik folyamatosan a felelősséget. Ezért is van az,hogy Te folyamatosan azt kommunikálod h a 95-ös eljöveteled oka valójában a J vallásossága volt és  nem az volt elsődleges hogy beleszerettél I-ba. Ezért van az is,hogy Te csak annyit közölsz a világgal, h nekem van vkim,es bar elintezed azzal, h hibáztál Te is, azt már véletlenül sem teszed hozzá, hogy a gyerekeid anyja azért rágott be, mert mondjuk pl idehívtál vkit úgy egy éjszakára, h a gyereked előtte lepasszolod h kettesben lehessetek es hat ezzel a nővel amugy is volt mentális kapcsolatod. Meg azt se említed h lett egy feleséged és bár nem éltünk együtt azért talán illett volna szólni. B.Gy. előtt se tudtad felvállalni h valójában van egy épülő kapcsolatod  Neked ez kell különben beleroppanál annak a súlyába h elcseszted az életed arról már nem is beszélve h még a jól fizető munkádat is Te Magad mondtad fel anno. 
2015.02.08., AM 10:02 - EnA: Neked erre van szükséged ahhoz hogy jól működjön a "gépezet" meg lehessen vezetni másokat és sajnáljanak... Vannak ilyen típusok......
2015.02.08., AM 10:06 - János A: A fele sem igaz, amit leírtál.
2015.02.08., AM 10:06 - János A: 1. A vallásosság csak adalék volt.
2015.02.08., AM 10:09 - EnA: Melyik része nem igaz?:-)
2015.02.08., AM 10:17 - János A: Így egyik sem.
2015.02.08., AM 10:21 - EnA: Na ja😀
2015.02.08., AM 10:22 - EnA: Saját Magad által leírt kijelentéseket cáfolni kicsit gyerekes dolog :-)
2015.02.08., AM 10:30 - János A: Nem cáfolok semmit, csak a félrértelmezést igazítom helyre.
2015.02.08., AM 10:35 - János A: Nincs, nem volt füled, hogy meghallgasd amit mondok. Csak a saját koncepciódat nyomod.
2015.02.08., AM 10:39 - EnA: Erre valo a kozvéleménykutatás a puszta tények ismeretében 😊
2015.02.08., AM 10:40 - EnA: Veled ellentétben én meghallgatom mások véleményét is és adok rájuk :-)
2015.02.08., AM 11:40 - János A: Nekem is nyitva a fülem.
2015.02.08., AM 11:50 - János A: Megint csak feltételezéseid vannak. És önigazolásod. Sosem kételkedsz magadban. Nekem mindig kétségeim vannak magammal kapcsolatban. Ez sem jó.
2015.02.13., PM 12:46 - János A: Ma este programom van. Holnap, szombat déltől vasárnap délutánig (kb. 17h) nem vagyok.
2015.02.13., PM 1:00 - EnA: Pentek estetol vas. delig programom van.
2015.02.13., PM 3:33 - János A: Nekem is. Mikor költözöl el? A jövő hétvége pont alkalmas rá.
2015.02.13., PM 3:34 - János A: Annyit ne legyenek máshol a gyerekek!
2015.02.13., PM 3:36 - János A: Majd amikor csak veled lesznek, akkor szervezd meg nélkülem az idejüket!
2015.02.13., PM 3:41 - János A: Ez az én házam. Itt ne szervezkedj!
2015.02.13., PM 3:42 - János A: Költözz el minél hamarabb!
2015.02.13., PM 3:44 - János A: Volt több mint fél éved, hogy felkészülj rá.
2015.02.13., PM 3:54 - János A: Én is a saját életemet akarom élni s gyerekekkel, DE NÉLKÜLED!
2015.02.13., PM 5:07 - EnA: Majd tovabbitom Nekik a kivansagod.
2015.02.13., PM 7:17 - János A: Mit, és kinek?
2015.02.13., PM 8:18 - EnA: Gyerekeknek. Ezt amit írtál.
2015.02.13., PM 8:50 - János A: Te mondtad valamikor, hogy nincs miről beszélnünk. Már tényleg nincs miről.
2015.02.13., PM 8:52 - EnA: Ki beszel itt Rólad?
2015.02.13., PM 8:52 - EnA: De a gyerekeket erinti h Te kiraksz.
2015.02.13., PM 8:53 - János A: Elérted amit akartál. Örülj a sikerednek!
2015.02.13., PM 8:56 - János A: Sajnálom. Te választottad ezt az utat.
2015.02.13., PM 8:59 - EnA: Tévedésben vagy. Te KÈNYSZERITETTÉL erre az útra. Ami tortent azt kizarólag magadnak,a Te felrevezeto viselkedesednek es hazugsagaidnak koszonheted. Es gondoskodom rola h a gyerekek es mindenki tudjak a TELJES tortenetet ne csak amennyit Te kozolsz h baratom van.
2015.02.13., PM 9:01 - EnA: Semmi maganvelemenyt nem kell a tortenethez fuznom az iromanyaid magukert beszelnek.
2015.02.13., PM 9:02 - János A: Nem fogsz zsarolni.
2015.02.13., PM 9:03 - EnA: Ez nem zsarolas. Pusztan utalom ha hazudsz. Ennyi.
2015.02.13., PM 9:03 - János A: Menj, éld az életed!
2015.02.13., PM 9:04 - EnA: Majd elszámolás után távozom. Es beszéld meg a gyerekekkel a
2015.02.13., PM 9:04 - EnA: Az iskola kerdeset.
2015.02.13., PM 9:05 - János A: Semmi közünk egymáshoz.
2015.02.13., PM 9:06 - János A: Amikor itt vannak, én gondoskodom Róluk.
2015.02.13., PM 9:07 - EnA: Nem erről beszélek.
2015.02.13., PM 9:08 - János A: Nem beszélsz semmiről. Te diktálni akarsz.
2015.02.13., PM 9:09 - EnA: Semmit sem diktaltam. Csak nem fogok en beszelni helyetted.
2015.02.13., PM 9:11 - EnA: Ha el kell mennem azt kozolni kell veluk. El kell magyarazni h nem tudsz hozzajarulni a sulijukhoz es masikat kell keresni. Ennyi.
2015.02.13., PM 9:13 - János A: A sulit fedezi a CSP. Vagy azt, és mást nem rájuk kell fordítani?
2015.02.13., PM 9:14 - János A: Ne ködösíts!
2015.02.13., PM 9:14 - EnA: Szted mi marad kajara akkor? Cipo is jo orokre? Kuldjek listat mennyivel koltok rajuk tobbet?
2015.02.13., PM 9:16 - János A: Egy hét veled, egy hét velem.
2015.02.13., PM 9:17 - EnA: Ebbe NEM megyek bele.
2015.02.13., PM 9:17 - János A: Ami kell, az meglesz.
2015.02.13., PM 9:17 - EnA: Egyreszt megint a jogaidra gondolsz es nem a gyerekekre. Ez nem jo nekik kerdezz meg egy pszichologust.
2015.02.13., PM 9:19 - János A: Nem a te döntésed. Te már döntöttél. Rosszul.
2015.02.13., PM 9:19 - EnA: Majd papir lesz rola h hol lesznek a gyerekek. Megkerdezik őket. Majd az alapjan lesz. Pont. Kicsit rosszul fog festeni az elbiralasban h nős vagy de ez nem az en problemam.lesz.
2015.02.14., AM 7:57 - János A: Zsarolni próbálsz, és fenyegetőzöl. Ez lenne a gyerekek érdeke? Vagy csak a tied? Ahogyan eddig is csak ez volt a szempontod.
2015.02.14., AM 9:12 - EnA: A gyerekelhelyezesi per a Te ötleted volt 2013 szeptemberében. A gyerekek saját elmondásuk szerint itt szeretnének maradni velem EGYÜTT. Az anyjuk mószerolását nem nevezném beszélgetésnek és könnyen az ellenkező hatás érhető el.
2015.02.14., AM 9:14 - János A: Költözz a barátodhoz.
2015.02.14., AM 9:15 - János A: 'Nekem így nem jön be".
2015.02.15., PM 5:15 - János A: Örülök, hogy a drága vasárnapi szabadidődből áldozol a költözésed megszervezésére is!
2015.02.15., PM 5:16 - János A: Köszönöm az együtműködést!
2015.02.16., AM 8:15 - János A: Így sosem leszünk együtt. És már sehogyan.

2015.02.18., PM 8:38 - János A: Kértem valamit.
Nem teljesült.
Többet nem jöhet ide senki amíg itt laksz.
Ez mindenkire vonatkozik, akit te hívnál meg.
2015.02.18., PM 8:40 - EnA: Sajnos ez nem igy fog mukodni. Nezz utana az uj Ptk rank vonatkozo reszere!
2015.02.18., PM 8:47 - EnA: A 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:514. § (1) bekezdése így fogalmaz:„Élettársi kapcsolat áll fenn két olyan, házasságkötés nélkül közös háztartásban, érzelmi és gazdasági közösségben együtt élő személy között, akik közül egyiknek sem áll fenn mással házassági életközössége, bejegyzett élettársi életközössége vagy élettársi kapcsolata, és akik nem állnak egymással egyenes ági rokonságban vagy testvéri kapcsolatban.”
Az új Ptk. a házastársakéhoz hasonló védelmet biztosít az élettársaknak, ha az élettársi kapcsolatuk megszakadna - az utolsó közösen használt lakásra használata vonatkozásában. Ha az életközösség legalább egy évig fennáll - és az élettársak kapcsolatából származó kiskorú gyermek lakáshasználati jogának biztosítása érdekében ez szükséges - az élettársat a bíróság a lakás kizárólagos használatára is feljogosíthatja. Ebben az esetben az élettársat a bérlő jogállása illeti meg azzal, hogy lakáshasználati joga rendes felmondással megfelelő cserelakás felajánlása esetén szüntethető meg. Nem tarthat igényt a másik élettárs lakásának kizárólagos használatára az a volt élettárs, akinek más beköltözhető vagy egyoldalú nyilatkozatával beköltözhetővé tehető lakása van.
2015.02.18., PM 9:02 - János A: De ténylegesen több, mint 3 éve nem élünk együtt. A félvilágot telekürtölted, hogy nem tartozol hozzám.
2015.02.18., PM 9:04 - János A: Továbbá én házas vagyok.
2015.02.18., PM 9:07 - János A: És állandó "barátod" van.
2015.02.18., PM 9:07 - János A: Perelj be!
2015.02.18., PM 9:10 - EnA: A multkor azt irtad mar nem vagy nahat de gyorsan valtozik a statuszod ;-)
2015.02.18., PM 9:12 - EnA: 2. Nem tul eletszeru h nem vagyunk egyutt de azert utalgatok Neked es eleg surun vagy kint sőt kozos jovot tervezunk (2014 tavasz levelek).
2015.02.18., PM 9:13 - EnA: 3. A barat nem kizaro ok az utolso kozos lakashasznalatra vonatkozik. De ha Te hazas vagy akkor ugye a gyerekelhelyezes bukna meg....hat pech.
2015.02.18., PM 9:14 - János A: És az az utániak.
2015.02.18., PM 9:14 - János A: Nem bukna semmi.
2015.02.18., PM 9:15 - EnA: Dehogynem. Erkolcsi peldamutatas h 5 gyereket hagysz magara:-)
2015.02.18., PM 9:16 - János A: Nem fogsz zsarolni.
2015.02.18., PM 9:17 - János A: Az ügyvédem megkeres.
2015.02.18., PM 9:17 - EnA: Ez nem zsarolas. A torveny az torveny a vagyonmegosztasnal az szamit a mi esetunkben is h ki hany %-kal jarult hozza az evek soran es mennyit vallalt.
2015.02.18., PM 9:17 - EnA: Szeretettel varom!:-)
2015.02.23., PM 10:18 - János A: .
.
.







.
Szerdán és csütörtökön nem tudom hazahozni a gyerekeket.

Péntek estétől, vagy szombat déltől vasárnap délutánig programom van.
2015.02.23., PM 10:39 - János A: A jövő héttől napközbeni elfoglaltságom miatt vsz nem tudom az iskolából elhozni a gyerekeket.
2015.02.28., PM 3:02 - János A: Egy szóval nem mondtad, hogy holnap délig nem leszel.
2015.02.28., PM 3:03 - János A: Írtam,hogy nem leszek.
2015.02.28., PM 3:04 - János A: Elmegyek.
2015.02.28., PM 3:04 - EnA: Mivel Te lefoglaltad a penteket es a szombatot is ezert ugy volt h maradok.
2015.02.28., PM 3:05 - EnA: De mivel semmi nem ugy volt ahogy irtad ezert eljottem.
2015.02.28., PM 3:05 - EnA: A gyerekeknek keszitsd ki a fagyasztobol a kenyeret.
2015.02.28., PM 3:09 - János A: De úgy volt, van és lesz, ahogyan írtam.
Semmi nem változott.
Most végeztem a teendőimmel.
2015.02.28., PM 3:09 - EnA: .
.
.







.
Szerdán és csütörtökön nem tudom hazahozni a gyerekeket.

Péntek estétől, vagy szombat déltől vasárnap délutánig programom van.
2015.02.28., PM 3:10 - János A: Pontosan.
2015.02.28., PM 3:10 - EnA: Akkor korrekten igy kellett volna : Péntek este ÉS szombat deltol ...
2015.02.28., PM 3:11 - EnA: A vagy igy azt jelentette h vagy pentek estetol mesz el vagy szombat deltol
2015.02.28., PM 3:12 - János A: Nem.
Ebben a péntek estétől vasárnap délutánig van benne
2015.02.28., PM 3:12 - EnA: Tevedsz. Kerdezz meg masokat!
2015.02.28., PM 3:13 - János A: Áthozom Anyucit, vagy átvigyem Őket?
2015.02.28., PM 3:14 - EnA: Athozhatod.
2015.02.28., PM 3:14 - EnA: De sztem elvannak.
2015.02.28., PM 3:15 - János A: Ez nem az engedélyedtől függ.
2015.02.28., PM 3:16 - János A: Nem maradhatnak egyedül, főként nem éjszakára.
2015.02.28., PM 3:16 - EnA: Te kerdezted melyik legyen.
2015.02.28., PM 3:16 - EnA: Áthozom Anyucit, vagy átvigyem Őket?
2015.02.28., PM 3:16 - EnA: Ott nincs hely logikusan.
2015.02.28., PM 3:16 - EnA: Kajajuk sincs
2015.02.28., PM 3:17 - János A: Hely van.
2015.02.28., PM 3:17 - EnA: L nem fog menni tuti
2015.02.28., PM 3:18 - János A: Te csak érezd jól magad!
2015.02.28., PM 3:19 - EnA: Koszonom. Te is!

2015.02.28., PM 3:52 - EnA: Március 6-án pénteken 17 oratol szombat 12.30-ig nem vagyok. Vasárnap márc 8.  egész napos osztálykirándulásra megyek a gyerekekkel.